Hop til indhold
skivemd

Densødestebabe - Vejle. Sød og piv fræk

Recommended Posts

Hey Guys, 
Jeg har netop haft en fantastisk tur til Vejle, hvor jeg mødtes med den frækkeste babe :D 

Kort optakt:
Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med pigen. Kemien har hele tiden været god og vi kom ret hurtig ind på hvad et evt. møde skulle indeholde ;)  Jeg er som altid, på udkig efter en lækker pige, til at give et lækkert blowjob - thats my thing ;) og jeg syntes det fungerer godt til et første møde, hvor parterne altid skal se hinanden lidt an. Jeg har altid lidt ekstra med i lommen, hvis nu sol, måne og stjerner går op i en højere enhed, men ellers så er et blowjob perfekt for mig.
 

Btw. Så er hendes billeder ægte - og vellignende. Mmm 

 

Nå men vi kunne selvfølgelig ikke få det logistiske til at gå op... Og jeg måtte faktisk aflyse en date.. Pigens kalender havde også udfordringer, så ingen ko på isen.

Lidt tilfældigt kom en spontan aftale på plads og jeg hastede til bilen og kørte til Vejle midtby - jeg ankom 1330, præcis. Meget klar og meget spændt :D 
Pigen åbnede døren og så begyndte jeg ellers bare at smile. Fuck hun var lækker. Jeg er stadig lidt breathtaken af hvor lækker jeg syntes hun er. 

Kort beskrivelse: Masser af tatoveringer, lidt piercinger i ørene, store smukke øjne, sødt smil, store faste bryster, flot makeup og en lækker røv :D Hold nu kæft jeg var solgt! 

Vi skulle snakke lidt om hendes fremtidige arbejde, noget som jeg har lidt indsigt i, og så skulle vi slutte af med noget hygge i soveværelset.. Det skete ikke i den rækkefølge :D 


Pigen skulle lige tage et kort bad, imens fandt jeg computeren frem og begyndte at forberede mig. Da hun kom ud af badet gik hun direkte ind i soveværelset, jeg nåede lige at få et lille peak af godten. Jeg tror hun så det, for pludselig råbte hun "var det ikke dig som var trængende?". Haha! 1.2.3 var jeg oppe af sofaen og inde i soveværelset, hvor hun smed håndklædet. Av av av. 

Vi hyggede os, flere gange ;) Og vi fik også snakket arbejde. 


Det er mit hidtil længste besøg, i denne kontekst. Jeg kørte fra vejle kl. 1600, meget glad for at have haft kanon fræk sex med pigen og fordi det simpelhen havde været så hyggeligt. 
En masse kram, kys og hård sex - hvad mere kan man bede om :D 

100% at det besøg skal gentages og helst snart. 


https://sugardaters.com/da/profile/YvzYBYkGWw
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

The_Man skrev, for 8 minutter siden:

Må man hører hvad du måtte slippe for det ? 

Fordi det var kombi af min konsulenttid og sugar, vælger jeg denne gang at holde det for mig selv. 
Men jeg syntes bestemt det hun efterspørger er fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 8 timer siden:

Må man så hører hvad hun efterspørger om ?

I samme kategori som sidste spørgsmål :) Og med dette besøg, vælger jeg at holde det mellem pigen og mig selv. 

Men spørg hende dog selv, hun er meget ligefrem. Så du skal nok ikke vente lang tid på svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, den 25.11.2020 at 08:04:

I samme kategori som sidste spørgsmål :) Og med dette besøg, vælger jeg at holde det mellem pigen og mig selv. 

Men spørg hende dog selv, hun er meget ligefrem. Så du skal nok ikke vente lang tid på svar.

Måtte du komme op i hende eller kondom? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 7 timer siden:

Måtte du komme op i hende eller kondom? :)

Hey @Pikken 69

Umildbart tror jeg kun hun tilbyder med kondom. Hvilket for mig er helt fint forresten. Så længe at blowjobs er uden, så jeg er glad :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 10 timer siden:

Nogen der kan hjælpe med kontakt til hende uden man er på sugar. Tænker snap eller mail

Vi kan da bytte med en kontakt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker aldrig man deler personlige kontaktoplysninger på sugarbabes. De er givet til os af pigen selv, og vil man have dem, bør man skrive til pigen og bede om dem. Og så vælger pigen om hun vil give dem.

Alt andet er at svigte den tillid pigen har vist. 

Jeg kender flere konkrete eksempler, hvor piger er stoppet på SD efter at være omtalt her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, for 27 minutter siden:

Jeg tænker aldrig man deler personlige kontaktoplysninger på sugarbabes. De er givet til os af pigen selv, og vil man have dem, bør man skrive til pigen og bede om dem. Og så vælger pigen om hun vil give dem.

Alt andet er at svigte den tillid pigen har vist. 

Jeg kender flere konkrete eksempler, hvor piger er stoppet på SD efter at være omtalt her på EG.

Det kunne jo være at pigen er okay med det :)

husk ikke at være forudindtaget, det er ikke gavnligt for vores forum. 

Fyi så er en Snapchat konto, oprettet til sugardating, ikke personlige oplysninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, 1 time siden:

Det kunne jo være at pigen er okay med det :)

husk ikke at være forudindtaget, det er ikke gavnligt for vores forum. 

Fyi så er en Snapchat konto, oprettet til sugardating, ikke personlige oplysninger. 

Synes helt klart det er så dårlig stil og brud på den tilid at kontaktoplysninger på sugarbabes deles... tænker da hun selv vil vælge hvem hun dele med.

Og det er bestemt ikke for at være forudindtaget, men ganske enkelt pli og god opførsel ....

Redigeret af Cippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Cippo skrev, for 6 minutter siden:

Synes helt klart det er så dårlig stil og brud på den tilid at kontaktoplysninger på sugarbabes deles... tænker da hun selv vil vælge hvem hun dele med.

Og det er bestemt ikke for at være forudindtaget, men ganske enkelt pli og god opførsel ....

 

Gentager gerne mig selv her :) Bare så alle har en chance for at følge med..

 

Pigen, som jeg kun ønsker det bedste, har givet accept / jeg har hendes tilladelse / hun vil gerne have at jeg gør det / hun er kun glad for henvisning af de rette. 

Jeg er tilbage til, at bede jer om at holde igen med at være forudindtaget, når i ikke kender til fakta og venligst komme tilbage på sporet. Det er voldsomt ødelæggende for vores forum dette her. 

og venligst ikke oplyse mig om hvad god pli og opførsel er. 

 

Jeg foreslår admin lukker denne her inden det stikker af

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 4 minutter siden:

 

 

 

Gentager gerne mig selv her :) Bare så alle har en chance for at følge med..

 

Pigen, som jeg kun ønsker det bedste, har givet accept / jeg har hendes tilladelse / hun vil gerne have at jeg gør det / hun er kun glad for henvisning af de rette. 

Jeg er tilbage til, at bede jer om at holde igen med at være forudindtaget, når i ikke kender til fakta og venligst komme tilbage på sporet. Det er voldsomt ødelæggende for vores forum dette her. 

og venligst ikke oplyse mig om hvad god pli og opførsel er. 

 

Jeg foreslår admin lukker denne her inden det stikker af

Beklager, men det står bare ikke nogle steder i jeres bytte bytte købmand ?  og bestem ikke for at ødelægge dette forum, det burde nok kunne bære det.. forsat god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, Lige nu:

Beklager, men det står bare ikke nogle steder i jeres bytte bytte købmand ?  og bestem ikke for at ødelægge dette forum, det burde nok kunne bære det.. forsat god dag

Godt ord igen. 

Hav en lækker aften, håber du har heldet med dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 1 time siden:

Det kunne jo være at pigen er okay med det :)

husk ikke at være forudindtaget, det er ikke gavnligt for vores forum. 

Fyi så er en Snapchat konto, oprettet til sugardating, ikke personlige oplysninger. 

Tænker blot du kunne have skrevet: "Jeg har en god kontakt til hende, og har spurgt hende om jeg må dele hendes oplysninger med en fyr jeg kender fra et forum på nettet. Hun har sagt god for det, så jeg sender dig hendes oplysninger."

For hvis du deler med de rette, må du jo personligt stå inde for at dem. Ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, Lige nu:

Tænker blot du kunne have skrevet: "Jeg har en god kontakt til hende, og har spurgt hende om jeg må dele hendes oplysninger med en fyr jeg kender fra et forum på nettet. Hun har sagt god for det, så jeg sender dig hendes oplysninger."

For hvis du deler med de rette, må du jo personligt stå inde for at dem. Ikke?

Emnet er virkelig debatteret færdigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...