Hop til indhold
G-unit

Tania - First class copenhagen

Recommended Posts

Jaaa, Så blev jeg inspireret af folk som skrev deres oplevelser, og må indrømme at man bliver liderlig af at læse og får sindssyg lyst til at møde tøserne i den her verden. Jeg tog chancen hos First class Copenhagen, navnet lyder som om det er et vildt stort og fedt sted, det viser hjemmesiden også (nogen lunde), men jeg mailede her til morges og ringede og bestilte tid hos Isabella

http://www.firstclasscopenhagen.com/isabella.html

Men da deres engelsk er så råden, så misforstod hun mig og fattede kun at jeg ville have en halv time. Never mind, mellem kl 18-19 skulle jeg være der, jeg var der præcis kl 19 og det skyldes så trafikken i byen. Jeg ringer og sagde at jeg var kommet, og hun fik mig til at vente en halv time. Det var så også okay, men jeg havde en fornemmelse over at det var lidt fake.. så jeg tænkte hvis de ikke ringer, så kører jeg til mansion i Rødovre. men de ringede og jeg kom ind. blev modtaget af Tania

http://www.firstclasscopenhagen.com/tania.html

Jeg sagde til mig selv, lige meget hvad så skal jeg bare ikke ha hende, se selv hendes fødder.. gammel bedse mor fødder.. men fuck det, hun var god nok. Tania var i bh og trusser. Jeg sagde where is Isabella? og de tænkte what osv.. men så sagde hun noget på spansk hvor jeg fattede det som om hun sagde; vil du ik ha mig.. jeg sagde jojo.. så gav jeg pengene og tog tøjet af hun blev også nøgen.

ved i hvad Guys? vi kommunikerede via Google translate i min telefon ;) jeg skrev noget, hun nikkede eller sagde noget. Men jeg har det sådan at, mit første klat sperm kommer rimelig hurtigt ud. så jeg blev færdig ca 5 min efter. så spørg jeg om jeg må slikke hende, hun siger nooo nooooo. tænker fuck det... hva gør vi så? hun siger jeg kan give massage, 5 min massage.. så spørg jeg om jeg kan få nogle penge tilbage da jeg ik har brugt halvdelen af tiden, hun siger nooo nooooo igen.

Drenge jeg var nybegynder og bror til jomfru maria, så første gangs knaldet fik jeg af tania. så spurgte hun om vi skulle knalde igen, tænkte okay. men pistolen er hel flad, så hun får den op, sætter den i fissen, så kommer den ned, så griner hun og gør den stiv igen, og så beder hun mig om at give hende den bagfra. det prøvede jeg også.. kunne seriøst ikke mærke noget da pistolen ikke var stiv mere.. fik også krampe, og klam følelse af at tænke det er hendes røv.. så anal sker ikke mere af mig.... sååååå, gav hun blowjob, og bedte mig om at spille den af på hendes bryster.. tog et bad efter, og takkede pænt.

Stedet udefra er en lorte bygning, når man kommer ind er det flotte fliser, rigtig kvinde hus med starinlys.

Næste gang? så bliver det klart Mansion når Amira har vagt. OGG!!! en der kan tale dansk. i må gerne anbefale :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bedstemor fødder???? Hold nu op... hun ser da røv godt ud :D .. nuvel.. vi er alle forskellige :)

Synd du ikke fik en god første gangs oplevelse G-unit.... min egen var ikke stort bedre.. omend det er mange år og megen uerfarenhed siden. Jeg havde også min debut i købesex verdenen.. og pigen var uengageret, jeg måtte stort set ingenting, kun sex i en position, ikke røre brysterne osv, osv.... og da jeg kun var vant til højre hånd føltes det heller ikke som jeg havde regnet med.... det er som sagt mange år siden.. jeg kunne ikke score dengang. Det har heldigvis ændret sig med alderen :lol::lol:

Nåh men bare for at sige op på hesten igen.... jeg har selv haft mange dejlige seancer siden.. både med betalingssex, i swingerklubber og i den "virkelige verden".

Og så er det jeg tænker... skal det absolut være østpiger?? Chancen for dårlige engelskkundskaber og risikoen for en dårlig oplevelse er altså alt andet lige større her.

Hvorfor ikke en god GFE med en erfaren dansk pige du kan snakke med, og som kan hjælpe dig med at opdage hvor fantastisk dejligt sex også kan være????

Eksempelvis har Gina Faith fået adskillige pæne ord med på vejen.... Kunne også forestille mig du ville være i gode hænder hos piger som Nikita, Liv osv bare for at tage nogen herindefra Erogudie.

Jeg har ikke selv besøgt nogen af dem, men kun hørt godt.

Held og lykke med den videre færd.. håber du ligesom os andre opdager hvor fantastisk dejligt sex også kan være!!!

Kammeratlig hilsen fra Bonoboaben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...