Hop til indhold

Recommended Posts

I dag var jeg på besøg hos den skønne Lina. Hold op en vildkat, hun er en som ikke har mange grænser og som bare nyder sex. man får en kvinde som er indleven og giver sig fuldt ud. Så hvis man er til sådan en kvinde så er det Lina man skal besøge, kan kun anbefale hende rigtig varmt.

 

Lina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco

Jeg har også besøgt LIna og kan tilslutte mig de rosende ord. Jeg tillader mig og skrive lidt om besøget her. Jeg fik en hurtig kontakt til Lina og vi fik hurtigt aftalt at mødes samme dag. Jeg kørte spændt til Valby. Jeg havde snakket med Lina om en erotisk brydekamp. Jeg fik ringet på og blev mødt af en dejlig pige. Jeg blev vist ind på et værelse. Jeg fik smidt tøjet og nu skulle det vise sig hvem der ville vinde den brydekamp.  Op i sengen og prøve kræfter med Lina . Jeg måtte hurtigt sande jeg ikke havde en chance Lina er brøl stærk hun lagde mig ned med lethed. Da hun havde vist mig hvem der var stærkeste suttet hun den af på mig og skal lige hilse og sige man skal lede længe efter en der kan sutre bedre pik.  Til sidst kneppet jeg hende wow hun kunne nogle ting og til jer der tænder på brydning her er en der kan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elindco skrev, for 19 timer siden:

Jeg har også besøgt LIna og kan tilslutte mig de rosende ord. Jeg tillader mig og skrive lidt om besøget her. Jeg fik en hurtig kontakt til Lina og vi fik hurtigt aftalt at mødes samme dag. Jeg kørte spændt til Valby. Jeg havde snakket med Lina om en erotisk brydekamp. Jeg fik ringet på og blev mødt af en dejlig pige. Jeg blev vist ind på et værelse. Jeg fik smidt tøjet og nu skulle det vise sig hvem der ville vinde den brydekamp.  Op i sengen og prøve kræfter med Lina . Jeg måtte hurtigt sande jeg ikke havde en chance Lina er brøl stærk hun lagde mig ned med lethed. Da hun havde vist mig hvem der var stærkeste suttet hun den af på mig og skal lige hilse og sige man skal lede længe efter en der kan sutre bedre pik.  Til sidst kneppet jeg hende wow hun kunne nogle ting og til jer der tænder på brydning her er en der kan 

Kan tilslutte mig, Lina sutter så godt pik og at kneppe hende er super lækkert og samtidig er hun en dejlig vildbasse som giver sig fuldt ud selvom om hun prøver st holde sine skrig tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså en helt fantastisk måde at starte dagen på - ved lige at få opfrisket mine frække stunder med jer :P:wub: 

Jeg er så verdens heldigste hvis man spørger mig (gjorde i ikke men jeg svarede) :rolleyes::wub: 

Tak til TS igen, og tak til jer andre som også lige stemte i - nu vil jeg tage mine små tykke rødmende kinder og smile mig igennem dagen med friske (og frække) tanker om jer :P:P:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...