Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Dao i for at få en god omgang hård massage. Hun havde kun en halv time da hun skulle nå hjem, så hun forslog jeg skulle masseres af hendes nye pige Ann og jeg var nysgerrig. Jeg lå på maven og var klar til modtage massage og hun gik igang og gjorde det super dejligt og da hun bad mig om at vende mig om var hun helt nøgen og sikke dog en smuk og uskyldig kvinde krop hun har naturlig og dejlig genert og utrolig service mindet hun gør alt for at servicere en mand og det kan hun .  Om jeg kommer igen, helt klart JA er blevet mere nysgerrig på denne usleben diamant,  så pas på hende drenge hun er virkelig skøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 21 timer siden:

Tak for heads-up. Da det kun er Dao der er billeder af, kan du måske give en kort beskrivelse af den nye pige? Størrelse, former mm. 

Hun er er ca. 155 cm og flot slank men ikke for tynd og et par smukke ægte b skål bryster og alderen er ca 26 til 28 år og virker meget uskyldig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...