Hop til indhold
hansman

falster nyk f

Recommended Posts

noget der kend noget sted omkring Nykøbing f

er lidt dyr at tag til købehavn hver gang man vil have lidt

efter som jeg ikke har bil

har prøve vordingborgpigern meget svinge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjek eb massage enten torsdag/fredag eller lørdag der er 2 der holder til ved højmølle kro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ellers kan bruge thaimassage, har klinikken i Søllested fået fremragende anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjek eb massage enten torsdag/fredag eller lørdag der er 2 der holder til ved højmølle kro.

Hej ved du hvem det er der holder til der, hvis de da stadig gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej !

Pigen omtalt i linket har jeg besøgt for nogle år siden, da der lå noget der hed Stjernepigerne i Næstved - der hed hun Lisa.

Det var nogle gode besøg, masser af kys & kram, og en god oplevelse. Hun tilbød det meste incl. anal men ikke økologisk fransk. Et plus for mig var at hun havde et pænt udvalg af støvler *SF*

Så hvis hun er som en god vin, der bliver bedre med alderen, så kan hun helt sikkert anbefales.

Mvh

Tja66

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Nogle der ved hvad der er blevet af de to piger ved højmølle det er længe siden de har været der.

Nåede selv og besøge sofia en gang. Det var en ganske fin oplevelse. Ku godt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre ikke selv været hos hende . Men har en ven der siger der et par km fra Nyk.F er en fræk tøs/mor - milf - der tilbyder sex . 26 år pæn. blondine og alm.type
Hun stiller ikke så mange underlig krav man skal huske.
 

Sex er med kondom . oral er uden . ingen anal . sprøjt ud over hende  ( Ved ikke om hun sluger )
 

Kender ikke hendes pris . Og ja. øhh ved ikke hvordan man finder frem til hende . hehe . men kan da spørge min ven hvis der er interesse for det ..  han har snakket en del om hende og det skulle være det hele værd ..

 

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre ikke selv været hos hende . Men har en ven der siger der et par km fra Nyk.F er en fræk tøs/mor - milf - der tilbyder sex . 26 år pæn. blondine og alm.type

Hun stiller ikke så mange underlig krav man skal huske.

Sex er med kondom . oral er uden . ingen anal . sprøjt ud over hende ( Ved ikke om hun sluger )

Kender ikke hendes pris . Og ja. øhh ved ikke hvordan man finder frem til hende . hehe . men kan da spørge min ven hvis der er interesse for det .. han har snakket en del om hende og det skulle være det hele værd ..

Altid spændende med nye piger hernede fra. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre ikke selv været hos hende . Men har en ven der siger der et par km fra Nyk.F er en fræk tøs/mor - milf - der tilbyder sex . 26 år pæn. blondine og alm.type

Hun stiller ikke så mange underlig krav man skal huske.

Sex er med kondom . oral er uden . ingen anal . sprøjt ud over hende ( Ved ikke om hun sluger )

Kender ikke hendes pris . Og ja. øhh ved ikke hvordan man finder frem til hende . hehe . men kan da spørge min ven hvis der er interesse for det .. han har snakket en del om hende og det skulle være det hele værd ..

https://annoncelight.dk/showad/176628 annonce fra hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...