Hop til indhold
Handsomegentlemancph

Tage en GP på skift

Recommended Posts

Det har altid tændt mig med frække fester og andre events, hvor piger er stillet frem til brug og de har varme, bløde fisser og oser af sex, når man selv kommer til.

Er der nogen glædespiger, der tager mod en stribe mænd. For eksempel 5 mænd, som kommer ind på skift?

Eksempelvis bestiller alle 5 et kvarters sex og dem, der kommer efter den første, får så 'sloppy seconds'. Eller får i hvert fald en pige, der er varmet rigtig godt op også selvom det er med kondom.

Redigeret af Handsomegentlemancph

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 24 minutter siden:

Undskyld, men er det ikke bare at møde op sent på dagen?

Tænker at så har der nok været 4-5 stykker på ;)

Jeg synes, det er vildt frækt at besøge en, der har haft flere mænd på en dag, som du skriver ; ) 

Men det, jeg taler om her, er flere lige efter hinanden. Så hendes fisse er helt varm og åben og hun stadig dufter af sex. Jeg er til, at hun i en stribe af mænd ikke har lavet andet end at blive kneppet. Og så tænder det mig at være en af de mænd. Det er dét, jeg mener.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hissel
BBW Emma skrev, for 26 minutter siden:

Det tænker jeg masser af piger vil være åbne for :) Det jo bare at spørge dem der kunne være interessante for jer ;)

Vikle det være noget for dig Emma?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...