Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj i stuerne 

Der har under efterlysninger været spurgt om hvordan hun er. Der har været blandede anmeldelser,  og jeg ville dengang også have besøgt hende men efter 10 min at have stået og ventet gik jeg igen. 

Men i fredags så jeg hun igen var på  besøg.  Så tænkte at jeg lige ville bruge et kvarter på hende.

Igen selvom vi havde skrevet sammen og aftalt tiden ventede jeg 7 8 min inden hun åbnede.  Men sikke et syn :wub:

Dejlig og smuk tøs omkring de 20 år. Inden hun havde fået pengene ragede hun på en:)

Der er ikke meget forspil der men lige på og igang. Det var nok en god investering jeg gjorde der.

Om hun kun er resultatorienteret synes jeg måske er en overdrivelse da hun virker meget vild. 

Hun er absolut et besøg værd når ikke man skal nusse. Hun går til stålet :D

https://annoncelight.dk/showad/285941

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aner faktisk ikke hvad portugisisk massage er :blink:

Hun tilbyder fransk og hun har en hang til at det skal være lidt mere det vilde. Tror hun nyder det er lige på og er støjende uden det lyder falsk :rolleyes:

 

Det i nærheden af banegården 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 6 minutter siden:

Har spurgt om en trekant med dem to. 

Den var de med på :rolleyes:

Hvad tager de for sådan en omgang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Amanda, der nu har denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/307371

Fine billeder, som helt klart er af hende, men som hun slet ikke kunne leve op til i virkeligheden: På billederne er hun sminket op og de har fået lidt filter og er fra de bedste vinkler, men under mit besøg lignede hun en helt almindelig usminket pige, lidt kraftigt bygget med relativt store lår og ansats til mave og med små men pæne bryster. 19 år, som der står i annoncen? Hmm, jeg ville have gættet på midt i tyverne. Generelt var hun slet ikke min type og jeg burde helt klart være gået igen. Men jeg havde kørt langt for at møde hende og liderligheden fik overtaget. Det var ikke turen værd. 

Hun er skam sød nok som person, men sexen var kedelig og jeg kan overhovedet ikke genkende ordet "vild" fra trådstarters side. Jeg kommer ikke igen - før hendes veninde Olesja med de fantastiske bryster vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var så den oplevelse jeg havde.  Jeg synes nu ikke at hun på nogen måder var skuffende.  Hvad hendes udseende angår er vi jo heldigvis så forskellige. 

Hendes veninde er meget kedelig i forhold til. 

Men hun er ustabil hvad angår at få et møde i stand med. 

Jeg ville til enhver tid besøge hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har så besøgt tøsen idag igen. For det kunne da ikke passe at hun var så dårlig.

Jeg må så sande, at det er samme pige, dog med en meget lystløs attitude. Jeg er nu egentlig vild med hendes figur, men hold da op hvor hun da var det modsatte af sidst.

Hendes øjne var helt fjern, og det var så tydeligt at hun ikke orkede det. Når ikke det var mig selv der havde lavet dette opslag,  ville jeg sige manden er fuld af løgn som har skrevet det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...