Hop til indhold
Sweetmand

Hvis hun IKKE havde haft en PIK, så skulle hun godt nok ha været besøgt da..

Recommended Posts

Fedtsprøjten skrev, for 1 minut siden:

Jeg gad sku godt prøve hende :D

Hende? Det er en mand... Men nu skal man selvfølgelig passe på med at kategorisere mennesker i de stereotype køn man lærte om i biologi dengang man dårligt havde hår på den... Men lad os da høre om hvad I oplever med "den", har da en sund nysgerrighed.... :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Tranporter skrev, for 1 time siden:

:rolleyes: Man er vel ikke en mand... - før man har prøvet en... :razz:

Kun en mand ved hvordan et perfekt blow skal leveres. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 14 minutter siden:

Kun en mand ved hvordan et perfekt blow skal leveres. :)

KAN vi ikke godt blive enige om, at der er mere kvinde over hende end der er MAND??????????????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 6 timer siden:

KAN vi ikke godt blive enige om, at der er mere kvinde over hende end der er MAND??????????????

Jo afgjort! Men det er jo for vildt mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 12 timer siden:

Hvis du vil knalde med ham tror jeg du vil overveje at ændre din mening om den sag....

Del dette indlæg

Link til indlæg

22 cm and thick

• Erfaren bruger
  •  
  • 22 cm and thick
  • Medlem
  • 1982
  • 2634 indlæg
Sweetmand skrev, den 24.11.2020 at 16:51:

Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom og gøre klart det her er total FAKE!

Det ved du måske fordi du sad ved siden af?

Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom og gøre klart det her er total FAKE!
Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....Ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom at gøre klart det her er total FAKE!

To fejl på en linje er ikke meget bedre end det "hun" præsterer. Men fred være med det. Min pointe er bare at fordi der er stavefejl eller grammatiske fejl behøver "hun" ikke være fake. Men men men... Når det nu er sagt så ville jeg nu heller ikke satse resten af min opsparing på et besøg hos hende. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Sweetmand skrev, den 24.11.2020 at 18:09:

Det er en plastik ting. Det eneste der vist ikke er korrigeret på er pikken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...