Hop til indhold

Recommended Posts

Helt ærlig, fatter det bare ikke, vil i virkelig betale så mange penge, nogen er særdeles kloge i det her spil og ja så er der desværre utrolig mange total dumme.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creta2 skrev, for 3 minutter siden:

Helt ærlig, fatter det bare ikke, vil i virkelig betale så mange penge, nogen er særdeles kloge i det her spil og ja så er der desværre utrolig mange total dumme.  

Det er da helt normale priser. De 4000 er for en helt nat, hvis det er den pris du undres over

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo Aarhuselsker, det var netop det. Men ok dem om det som vil betale, men intet som i intet er 4000,- værd.... bare min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creta2 skrev, for 35 minutter siden:

men intet som i intet er 4000,- værd

Det er jo et ærligt synspunkt. Jeg kan sagtens se værdien - og sådan er vi mennesker så forskellige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creta2 skrev, for 36 minutter siden:

Jo Aarhuselsker, det var netop det. Men ok dem om det som vil betale, men intet som i intet er 4000,- værd.... bare min mening.

Jeg har da givet 4000kr for en ny cykel. Den har jeg lige kasseret efter 20 års tro tjeneste. Den var alle pengene værd :D:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig nu til der kommer anmeldelse på forespørgselen, prisen for ydelser inkl økoblow og selv køreturen i betragtning er helt rimelige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JLN

Billeder kunne godt være ægte

Øko blow og sex, efterfulgt af en ok massage hj 

Ami er fra samme sted og hende ville jeg foretrække og har faktisk set hende et par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JLN skrev, for 58 minutter siden:

Billeder kunne godt være ægte

Øko blow og sex, efterfulgt af en ok massage hj 

Ami er fra samme sted og hende ville jeg foretrække og har faktisk set hende et par gange.

Øko sex??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JLN skrev, den 30.11.2020 at 16:55:

Billeder kunne godt være ægte

Øko blow og sex, efterfulgt af en ok massage hj 

Ami er fra samme sted og hende ville jeg foretrække og har faktisk set hende et par gange.

Samme hus i Spjald som Ami?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...