Hop til indhold
Soothsayer

BETTY ‼️NEW‼️ BOMBSHELL. Undgå for alt i verden!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/304312

Jeg vil starte med at sige at hun var mit 2 valg og ikke 1 valg.

Det er der jo sådan set ikke noget i vejen med og har haft fremragende seancer med piger der var både 3 og 4 valg.

Hun er såmænd køn nok og i starten var hun faktisk også venlig nok. (bortset fra en kommentar om at hun syntes jeg så for ung ud)

Jeg havde aftalt 45min kys og økoblow til 1500kr kyssene var 3 tante kys og blowet var et par pust og 3 dyp med tungen ikke meget friction der.

Så ville hun gerne have at jeg slikkede hende og fair nok tænkte jeg måske det kan åbne hende lidt op.

Det lod hun da til at nyde temmelig meget(kan jo tage fejl, men lige her tvivler jeg).

Efter at have slikket hende et godt stykke tid spurgte jeg om vi skulle have sex og fra heraf var alt et problem og ren klage-sang.

Næ næ næ næ næ det må vi ikke,
fy fy skamme skamme fy fy ah ah
slemme slemme fy fy næ næ nix nix
slut forbudt - men hva må vi så?
 
Kunne lige så godt have været soundtracket...Mens det stod på og så skulle jeg åbenbart have en håndtrold.
 
Så sagde hun time is almost over! Jeg kiggede forundret på hende, ja, fordi jeg måtte jo regne med at mit bad og hendes bad(hun tog et bad efter jeg havde været i bad, ja det skete!) talte med i de 45 minutter og sådan var det iøvrigt hos alle piger i branchen.
Må indrømme jeg kiggede på hende som den plattenslager og tåbe hun var i det øjeblik og hev lillemand ud af hænderne på hende og gik hen og begyndte at tage tøj på. Sagde keep the money sex is supposed to be fun og gik min vej imens hun sagde noget jeg ikke hørte.
 
Ud af døren og tænkte hvad nu og kunne se en sms fra mit 1 valg.
Fortsættelse følger...
Redigeret af Soothsayer
  • Synes godt om 3
  • Tak 3
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/304312

Jeg vil starte med at sige at hun var mit 2 valg og ikke 1 valg.

Det er der jo sådan set ikke noget i vejen med og har haft fremragende seancer med piger der var både 3 og 4 valg.

Hun er såmænd køn nok og i starten var hun faktisk også venlig nok. (bortset fra en kommentar om at hun syntes jeg så for ung ud)

Jeg havde aftalt 45min kys og økoblow til 1500kr kyssene var 3 tante kys og blowet var et par pust og 3 dyp med tungen ikke meget friction der.

Så ville hun gerne have at jeg slikkede hende og fair nok tænkte jeg måske det kan åbne hende lidt op.

Det lod hun da til at nyde temmelig meget(kan jo tage fejl, men lige her tvivler jeg).

Efter at have slikket hende et godt stykke tid spurgte jeg om vi skulle have sex og fra heraf var alt et problem og ren klage-sang.

Næ næ næ næ næ det må vi ikke,
fy fy skamme skamme fy fy ah ah
slemme slemme fy fy næ næ nix nix
slut forbudt - men hva må vi så?
 
Kunne lige så godt have været soundtracket...Mens det stod på og så skulle jeg åbenbart have en håndtrold.
 
Så sagde hun time is almost over! Jeg kiggede forundret på hende, ja, fordi jeg måtte jo regne med at mit bad og hendes bad(hun tog et bad efter jeg havde været i bad, ja det skete!) talte med i de 45 minutter og sådan var det iøvrigt hos alle piger i branchen.
Må indrømme jeg kiggede på hende som den plattenslager og tåbe hun var i det øjeblik og hev lillemand ud af hænderne på hende og gik hen og begyndte at tage tøj på. Sagde keep the money sex is supposed to be fun og gik min vej imens hun sagde noget jeg ikke hørte.
 
Ud af døren og tænkte hvad nu og kunne se en sms fra mit 1 valg.
Fortsættelse følger...

Herbertstraße

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 20 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/304312

Jeg vil starte med at sige at hun var mit 2 valg og ikke 1 valg.

Det er der jo sådan set ikke noget i vejen med og har haft fremragende seancer med piger der var både 3 og 4 valg.

Hun er såmænd køn nok og i starten var hun faktisk også venlig nok. (bortset fra en kommentar om at hun syntes jeg så for ung ud)

Jeg havde aftalt 45min kys og økoblow til 1500kr kyssene var 3 tante kys og blowet var et par pust og 3 dyp med tungen ikke meget friction der.

Så ville hun gerne have at jeg slikkede hende og fair nok tænkte jeg måske det kan åbne hende lidt op.

Det lod hun da til at nyde temmelig meget(kan jo tage fejl, men lige her tvivler jeg).

Efter at have slikket hende et godt stykke tid spurgte jeg om vi skulle have sex og fra heraf var alt et problem og ren klage-sang.

Næ næ næ næ næ det må vi ikke,
fy fy skamme skamme fy fy ah ah
slemme slemme fy fy næ næ nix nix
slut forbudt - men hva må vi så?
 
Kunne lige så godt have været soundtracket...Mens det stod på og så skulle jeg åbenbart have en håndtrold.
 
Så sagde hun time is almost over! Jeg kiggede forundret på hende, ja, fordi jeg måtte jo regne med at mit bad og hendes bad(hun tog et bad efter jeg havde været i bad, ja det skete!) talte med i de 45 minutter og sådan var det iøvrigt hos alle piger i branchen.
Må indrømme jeg kiggede på hende som den plattenslager og tåbe hun var i det øjeblik og hev lillemand ud af hænderne på hende og gik hen og begyndte at tage tøj på. Sagde keep the money sex is supposed to be fun og gik min vej imens hun sagde noget jeg ikke hørte.
 
Ud af døren og tænkte hvad nu og kunne se en sms fra mit 1 valg.
Fortsættelse følger...

Hej Soothsayer.

Er det virkelig hende på billederne, og kan du evt fortælle noget omkring hendes alder?

Tænker, at hvis hun har behov for at mene, at nogen er ung, så må hun vel selv være deropad? :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, 1 time siden:

Er det virkelig hende på billederne, og kan du evt fortælle noget omkring hendes alder?

Tænker, at hvis hun har behov for at mene, at nogen er ung, så må hun vel selv være deropad? 

Skyder på slutningen af 20'erne starten af 30'erne...Billederne af hende er en smule "off" fra hvad du møder, men det er 100% hende om det er filtre eller hun bare er god til at tage billeder ved jeg ikke, model-billederne har som sædvanlig ikke meget med sandheden at gøre...

Skal vi bare sige at jeg skal høre for min alder temmelig tit og det ikke er første gang en pige tror jeg lyver mig ældre. Hvilket er absurd for med mindre man var under 18 eller der står i deres annonce at de kun søger ældre mænd er der næppe nogen grund til at lyve...Ingen af delene passer på mig, da jeg hastigt bevæger mig hen mod at være midt i livet...Du ved godt hvorfor hun begynder på det pjat, det er ligesom en lille pige der trykker på alle knapperne i elevatoren af dit følelses-register for at se hvordan du reagerer og få en "feeling" af hvem du er. Nogen af de mest usikre mennesker på denne jord efter min mening. Og som altid var hendes alder ligegyldig, da jeg gengældte spørgsmålet.

 

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Jeg har tidligere anmeldt hende - hvilket giver svar på nogle spørgsmål:
 


Jeg har besøgt hende hele 2 gange siden min anmeldelse. Hvad trådstarter skriver, kan jeg - diplomatisk - kun beskrive som misvisende. Selvfølgelig kan jeg ikke vide, hvad der eksakt "gik galt" ved deres møde (!!). Men jeg ved at hun giver mere overfladisk service, når nogen enten ikke respekterer hendes grænser, eller ikke er soignerede. 

Hun er IKKE en metervare. Hun er en high class exclusive pige! 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1-2-3_testing skrev, for 2 timer siden:

Hey

Jeg har tidligere anmeldt hende - hvilket giver svar på nogle spørgsmål:
 


Jeg har besøgt hende hele 2 gange siden min anmeldelse. Hvad trådstarter skriver, kan jeg - diplomatisk - kun beskrive som misvisende. Selvfølgelig kan jeg ikke vide, hvad der eksakt "gik galt" ved deres møde (!!). Men jeg ved at hun giver mere overfladisk service, når nogen enten ikke respekterer hendes grænser, eller ikke er soignerede. 

Hun er IKKE en metervare. Hun er en high class exclusive pige! 


 

1-2-3 testing:

Ved ikke lige hvordan min oplevelse kan være misvisende? Men du må da gerne give eksempler?  Ærligt talt er det fint at du vil beskytte hendes ære, da du jo har gode oplevelser med hende(Hvilket jeg ikke begriber pga min egen oplevelse) men at indirekte sige at jeg ikke respekterer en piges grænser eller er usoigneret er måske lige groft nok...Men selv hvis begge ting var rigtige må du jo forklare mig hvilken "high class exclusive pige" der så ignorerer disse ting pga 1500kr?

Endvidere var det sådan set din anmeldelse der var med til at få mig til at besøge hende, så tror bare jeg scroller videre næste gang jeg ser din profil...Det vi to opfatter som en god oplevelse er simpelthen for langt fra hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Soothsayer skrev, den 25.11.2020 at 14:28:

1-2-3 testing:

Ved ikke lige hvordan min oplevelse kan være misvisende? Men du må da gerne give eksempler?  Ærligt talt er det fint at du vil beskytte hendes ære, da du jo har gode oplevelser med hende(Hvilket jeg ikke begriber pga min egen oplevelse) men at indirekte sige at jeg ikke respekterer en piges grænser eller er usoigneret er måske lige groft nok...Men selv hvis begge ting var rigtige må du jo forklare mig hvilken "high class exclusive pige" der så ignorerer disse ting pga 1500kr?

Endvidere var det sådan set din anmeldelse der var med til at få mig til at besøge hende, så tror bare jeg scroller videre næste gang jeg ser din profil...Det vi to opfatter som en god oplevelse er simpelthen for langt fra hinanden.

Jeg kan godt li' den der med at han VED hvornår og hvorfor hun ikke gi'r ordentlig service,hvor fa'en ved han det fra når alt er ooh så perfekt når han besøger hende?.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...