Hop til indhold

Anastasia

Featured Replies

Skrevet

Åh, jeg har simpelthen SÅ meget lyst til at besøge Anastasia, men er en smule loren ved om man ender på onlyfans uden man er klar over det. Meget af hendes content virker for meget som skjulte optagelser

Skrevet
TB2000 skrev, for 3 timer siden:

Åh, jeg har simpelthen SÅ meget lyst til at besøge Anastasia, men er en smule loren ved om man ender på onlyfans uden man er klar over det. Meget af hendes content virker for meget som skjulte optagelser

Jeg tror hun har fået lov at poste det med censur af hovedet, men ved det ikke, jeg har snakket med hende om video og hun siger der er nok frivillige derude, hvis jeg kommer på hendes OF en dag så er det fordi det er aftalt (Skal nok skrive hvis det sker :D )

Men ja hvis man er panisk omkring det forstår jeg godt man ikke tør!

• 1 month later...
Skrevet
TB2000 skrev, den 24.11.2020 at 09:15:

Jeg er sgu også lidt bange for det. Jeg planlægger selv at booke et hotelværelse og bede hende om at lægge baggagen på badeværelset.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.