Hop til indhold

Recommended Posts

Åh, jeg har simpelthen SÅ meget lyst til at besøge Anastasia, men er en smule loren ved om man ender på onlyfans uden man er klar over det. Meget af hendes content virker for meget som skjulte optagelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, for 3 timer siden:

Åh, jeg har simpelthen SÅ meget lyst til at besøge Anastasia, men er en smule loren ved om man ender på onlyfans uden man er klar over det. Meget af hendes content virker for meget som skjulte optagelser

Jeg tror hun har fået lov at poste det med censur af hovedet, men ved det ikke, jeg har snakket med hende om video og hun siger der er nok frivillige derude, hvis jeg kommer på hendes OF en dag så er det fordi det er aftalt (Skal nok skrive hvis det sker :D )

 

Men ja hvis man er panisk omkring det forstår jeg godt man ikke tør!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, den 24.11.2020 at 09:15:

Åh, jeg har simpelthen SÅ meget lyst til at besøge Anastasia, men er en smule loren ved om man ender på onlyfans uden man er klar over det. Meget af hendes content virker for meget som skjulte optagelser

Jeg er sgu også lidt bange for det. Jeg planlægger selv at booke et hotelværelse og bede hende om at lægge baggagen på badeværelset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...