Gammel rotte 1256 Skrevet 23. November, 2020 Skal en tur til Århus, og vil gerne have selskab af en sæd ung kvinde. Hun skal helst have store spænstige ungigebryster (hvis man nu er så heldig at kunne vælge) Nogen der har et godt bud? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 23. November, 2020 Hvis de stadigt er der inde så kan jeg anbefale Sonja D i Århus, eller Smilende K. Jeg er ikke selv derinde længere - men det er dem jeg fik mødt i Århus, dog lever det ikke op til store bryster krævet, men flotte og søde piger begge to:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 23. November, 2020 Gammel rotte skrev, 1 time siden: Skal en tur til Århus, og vil gerne have selskab af en sæd ung kvinde. Hun skal helst have store spænstige ungigebryster (hvis man nu er så heldig at kunne vælge) Nogen der har et godt bud? Hende her https://sugardaters.com/da/profile/YvRYmJJQRw er et godt bud. Skriv PB for mere info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karloman 15 Skrevet 23. November, 2020 SnowmanDK skrev, for 4 timer siden: Hende her https://sugardaters.com/da/profile/YvRYmJJQRw er et godt bud. Skriv PB for mere info Hun er hustler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 23. November, 2020 Karloman skrev, for 44 minutter siden: Hun er hustler Og hvad lægger du så til grund for denne udtalelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 24. November, 2020 Gammel rotte skrev, den 23.11.2020 at 16:10: Skal en tur til Århus, og vil gerne have selskab af en sæd ung kvinde. Hun skal helst have store spænstige ungigebryster (hvis man nu er så heldig at kunne vælge) Nogen der har et godt bud? Har du fundet hvad du søger? Evt. hvad er deadline ? God rejse forresten! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snader 4 Skrevet 24. November, 2020 Jeg skal til Aarhus på torsdag og søger også info om en dejlig SB hvis i kender en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 25. November, 2020 skivemd skrev, for 9 timer siden: Har du fundet hvad du søger? Evt. hvad er deadline ? God rejse forresten! Jeg skal afsted næste weekend 5-6 det. Leder stadigvæk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 25. November, 2020 Super. Jeg har måske et forslag til dig. Jeg smider en pm hvis pigen giver accept 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornyguy 37 Skrevet 3. December, 2020 du må også gerne smide pm til mig, hvis det er iorden, da jeg også skal til århus snart. på forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 16. December, 2020 Hey gutter. Beklager det sene svar, hun gav ikke accept og er istedet stoppet på SD. Håber du havde en god tur til det jyske@Gammel rotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 16. December, 2020 Takker, det gik stille og roligt. En tur i Joys var hvad det blev til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 17. December, 2020 Godt at høre Joys ved jeg ikke engang hvad er. Næste gang, så send mig en PM. Så skal jeg nok returnere med anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 18. December, 2020 Kom med flere forslag angående SB i Aarhus. Enten med små bryster eller store bryster :-) Glædelig jul til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 18. December, 2020 Peter26 skrev, for 2 timer siden: Kom med flere forslag angående SB i Aarhus. Enten med små bryster eller store bryster Glædelig jul til jer Lige over skal lige forstå din besked. Er du kommet med flere forslag eller skal jeg/vi komme med forslag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 19. December, 2020 (edited) skivemd skrev, den 17.12.2020 at 20:26: Joys ved jeg ikke engang hvad er. Joys er en swingerklub i Aarhusforstaden Aabyhøj https://www.joys.dk/ Redigeret 19. December, 2020 af Mr. Bean 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg