nuhok 178 Skrevet 29. Maj, 2013 Jeg er begyndt at få denne fejl, nogle der oplever sammen fejl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. Maj, 2013 Jeg oplever ikke dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. Maj, 2013 det kan være at siden var nede på dette tidspunkt, prøv igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 29. Maj, 2013 Umiddelbart ved jeg ikke hvad fejlen skyldes, og det er heller ikke fejl jeg selv har oplevet eller kan genskabe. Jeg tror heller ikke siden var nede på det tidspunkt, da ingen af mine overvågningsværktøjer har meldt om fejl. Men jeg høre gerne, hvis andre oplever samme fejl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelsmølf 0 Skrevet 3. Juni, 2013 Hvis du eller andre stadig får denne fejl kan du forsøge at rydde browserens cache. I Firefox er det: Funktioner--> Indstillinger--> Avanceret--> Netværk Knappen "Ryd nu. Det kan mange gange løse problemet i Firefox og andre browsere. (med mindre der er pillet i indstillingerne i "about:config" under navnet "network.http.accept-encoding" den skal helst stå til "gzip, deflate" som er default) Kun i Firefox Problemet kan dog ligge i indstillingerne for komprimeringstypen i selve forummet, hvis det er sat til GZip komprimering. Her er der andre løsninger der er mere langhåret og kræver ændringer i en eller flere .php + .ini-filer. Det fungerer her i Firefox (20.0.1) uden problemer, så det kan have været serveren der har fået det galt i halsen :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg