Hop til indhold
leo kbh

I middelalderen havde man Drukfester & Sexorgier, når....

Recommended Posts

Guest Lady C
leo kbh skrev, 1 time siden:

festorgier.jpg

Man havde også drukfester og sex orgier UNDER epidemier. F. eks pest epidemier blev der horet og knaldet igennem som aldrig før. Fordi når nu enden var nær og alle alligevel snart skulle dø ( dommedag) ja så kunne det jo være ligemeget hvordan man levede. Så kunne man ligeså godt gøre som man ville :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 time siden:

Man havde også drukfester og sex orgier UNDER epidemier. F. eks pest epidemier blev der horet og knaldet igennem som aldrig før. Fordi når nu enden var nær og alle alligevel snart skulle dø ( dommedag) ja så kunne det jo være ligemeget hvordan man levede. Så kunne man ligeså godt gøre som man ville :lol:

Er det forskelligt fra nu? Er det ikke kun de kedeligste dødbidere der afholder sig fra kødets lyst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Er det forskelligt fra nu? Er det ikke kun de kedeligste dødbidere der afholder sig fra kødets lyst?

Jo det er helt rigtigt. Jeg har ikke knaldet nogen siden jeg var på Wellcum i Østrig i august, da der var en pause i smittetallene - jeg ville ikke tage derned i dag. Nu venter os dødbidere på vaccinerne, der angiveligt er lige på trapperne. Og kigger på bankkontoen med negative renter. Det hober sig op, det ene og det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 58 minutter siden:

Jo det er helt rigtigt. Jeg har ikke knaldet nogen siden jeg var på Wellcum i Østrig i august, da der var en pause i smittetallene - jeg ville ikke tage derned i dag. Nu venter os dødbidere på vaccinerne, der angiveligt er lige på trapperne. Og kigger på bankkontoen med negative renter. Det hober sig op, det ene og det andet.

Oh, ja. Du har jo ret..... de der tror de har sparet penge, har vel egentlig bare ladet dem stå og æde sig selv op i negative renter :o

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...