Hop til indhold
bonniepigen76

4 timers åbent creampie GB i Århus, den 4/12, kl. 10.00 - 14.00

Recommended Posts

Guest kenderen
bonniepigen76 skrev, for 12 timer siden:

Hej Gentlemen

 

Jeg afholder 4 timers åbent creampie GB i Århus, fredag den 4/12 fra kl. 10.00 - 14.00...

https://annoncelight.dk/showad/306027

Jeg tænder ikke på eneaftaler, så der er på ingen måde mulighed for, at møde mig alene...

 

Knus 

Bonnie

er du Bonnie med pølsevognen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fa'ns skam det foregår så langt mod nord og over vandet!

Du er ellers skåret af det helt rigtige Bonnie ;)

 

 

kenderen skrev, for 14 timer siden:

er du Bonnie med pølsevognen ?

Louis-Nielsen.png

Redigeret af Argent

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonniepigen76 skrev, den 23.11.2020 at 07:53:

Hej Gentlemen

 

Jeg afholder 4 timers åbent creampie GB i Århus, fredag den 4/12 fra kl. 10.00 - 14.00...

https://annoncelight.dk/showad/306027

Jeg tænder ikke på eneaftaler, så der er på ingen måde mulighed for, at møde mig alene...

 

Knus 

Bonnie

Hvis nu der bliver mange tilmeldte, så kunne du jo skrive til @Nemtøs om hun ville være interesseret i og også sprede ben for de vilde handyr!

Hun elsker de der setup nemlig.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 53 minutter siden:

Hvis nu der bliver mange tilmeldte, så kunne du jo skrive til @Nemtøs om hun ville være interesseret i og også sprede ben for de vilde handyr!

Hun elsker de der setup nemlig.;)

Hun knepper vel ikke uden kondom 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tinas mand skrev, for 16 timer siden:

Hun knepper vel ikke uden kondom 

Jeg er ret sikker på at du kan bruge kondom hvis du heller vil dette. Men bortset fra det, så er creampie er lidt svært at leverer hvis man knepper med kondom, og eftersom der i annoncen står tillæg for sex uden kondom 300 kr., så er jeg ret sikker på at du kan få lov til at kneppe hende uden gummi hvis du har de lyster. Med andre ord. De eneste som ikke kan få det som de vil have det med denne annonce er dem som er paranoide omkring brugen af gummi og naivt tror at hvis der ikke annoncere med sex uden gummi, så tilbydes det heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 6 timer siden:

Jeg er ret sikker på at du kan bruge kondom hvis du heller vil dette. Men bortset fra det, så er creampie er lidt svært at leverer hvis man knepper med kondom, og eftersom der i annoncen står tillæg for sex uden kondom 300 kr., så er jeg ret sikker på at du kan få lov til at kneppe hende uden gummi hvis du har de lyster. Med andre ord. De eneste som ikke kan få det som de vil have det med denne annonce er dem som er paranoide omkring brugen af gummi og naivt tror at hvis der ikke annoncere med sex uden gummi, så tilbydes det heller ikke.

Læser du overhovedet hvad der bliver spurgt til. Jeg ved da godt du kan kneppe Bonnie uden kondom, men det er jo ligesom ikke det der bliver svaret til

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 12 timer siden:

Jeg er ret sikker på at du kan bruge kondom hvis du heller vil dette. Men bortset fra det, så er creampie er lidt svært at leverer hvis man knepper med kondom, og eftersom der i annoncen står tillæg for sex uden kondom 300 kr., så er jeg ret sikker på at du kan få lov til at kneppe hende uden gummi hvis du har de lyster. Med andre ord. De eneste som ikke kan få det som de vil have det med denne annonce er dem som er paranoide omkring brugen af gummi og naivt tror at hvis der ikke annoncere med sex uden gummi, så tilbydes det heller ikke.

Prøv at læs hvad der kommenteres på. 
Hint: Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Transbrud

Om det inte hade varit pandemi så hade jag gärna varit med enbart för att slicka damen ren ifall någon önskar det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, den 24.11.2020 at 10:20:

En fa'ns skam det foregår så langt mod nord og over vandet!

Du er ellers skåret af det helt rigtige Bonnie ;)

 

 

Louis-Nielsen.png

Hej jeg har lige været i København men vender tilbage I slutningen af januar 

Og tak for komplimentet ;-*

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonniepigen76 skrev, for 18 timer siden:

Hej jeg har lige været i København men vender tilbage I slutningen af januar 

Og tak for komplimentet ;-*

Jeg så godt annoncerne, var desværre selv (gæt engang) i det Nordjyske på daværende - jeg holder en plads ledig slut-Januar i da fald, så må vi lige rette op på den logistiske brøler ;)

Behold du bare den lille, røde dusk på fissen indtil da - så bli'r det mig der takker :wub:

Redigeret af Argent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinas mand skrev, den 24/11/2020 at 17:30:

Hun knepper vel ikke uden kondom 

Jeg er lidt nervøs for nemtøs, hun har i flere år været online her på siden døgnet rundt, nu er hun ustabil. Måske har hun fået en kæreste:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 20 timer siden:

Jeg så godt annoncerne, var desværre selv (gæt engang) i det Nordjyske på daværende - jeg holder en plads ledig slut-Januar i da fald, så må vi lige rette op på den logistiske brøler ;)

Behold du bare den lille, røde dusk på fissen indtil da - så bli'r det mig der takker :wub:

Det er en aftale :wub:

Så ses vi 29 januar ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storslem skrev, den 2.12.2020 at 19:52:

Jeg er lidt nervøs for nemtøs, hun har i flere år været online her på siden døgnet rundt, nu er hun ustabil. Måske har hun fået en kæreste:-)

hun kan vel også være arbejdsramt af normalt arbejde og derfor ikke har tid til at være her hele tiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...