Hop til indhold
Guest bombrn

BBW ditnie stubbekøbing (falster)

Recommended Posts

Guest bombrn
A. Senna skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har ikke men det ser ud til at være en stor oplevelse.

i like :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har chattet med hende både på snap og på SD. Hun er derudover ufatteligt nem at finde på FB. kom desværre til at antyde at jeg måske syntes at 1800/timen var i den høje ende, eller i hvert fald var mere jeg end kunne kamuflere i mit budget her og nu, og så smækkede hun snap´en i. 

var faktisk ikke så langt fra at arrangere et møde, men så sparede jeg da også den tur til stubbekøbing - desværre. Nu må nøjes jeg med at se hvad Berlin kan byde på af store frodige piger. 

Redigeret af ( o Y o ) + XXL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også jeg har fundet hende på FB og der står, at hun har en kæreste. Men det er nok ikke klogt at kontakte hende den vej.

Og hvad er  SD, sugerdating..?

 

Redigeret af jensen61

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Har kneppet hende 3 gange nu:):) hun er dejlig, og gal man. Det største bryster jeg nogensinde har set☺️☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer en tur til Sydsjælland i weekenden og har fundet ditnie i Sakskøbing. Kan du beskrive dine oplevelser med hende samt stedets beliggenhed og renlighed samt hendes hygiejne? :-D 500 km. hver vej er lang vej for en dårlig oplevelse.

Redigeret af Aalborg-Gentleman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opfølgning på turen til Falster

Jeg har brugt megen tid på, at skrive sammen med Ditnie i 5 dage om både stort, småt, vådt og godt. Hun nåede at slette mig på snapchat og jeg søgte om venskab igen, så mødet kunne arrangeres! Vi endte med at skulle mødes i dag til 30 min. GFE til 800,-! Idet jeg allerede er taget hele vejen fra Aalborg til sommerhus på Marielyst foreslog jeg, at tilbringe 1 time hos hende, (mens hendes kæreste er ude af huset - WTF). Pludselig er prisen 1800,- for 1 time, hvilket jeg skrev, var for meget! Så kunne jeg end ikke få noget for 800,- og samtalen sluttede brat!!!

Hun virkede som sød glædespige, men jeg kan på ingen måde anbefale hende! Enten er det en fake profil eller også er ditnie ganske useriøs ift. både pris og møde!

Redigeret af Aalborg-Gentleman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

hun er på ingen måder fake. men hvis du træder forkert ved siden af så der kontant afregning :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intet svar , selvom man er seriøs og høflig. Jeg har ventet på svar i 6 dage nu uden at høre noget. Jeg har sendt et par beskeder på Snap, men hun gider råbenbart ikke at åbne dem og se. 

ØV, at hun ikke har mere stil. Hun burde fjerne sin annonce  eller skrive noget andet, hvis hun ikke mener det hun skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...