Hop til indhold
Guest Lasse9400

Min sidste oplevelse

Recommended Posts

Guest Lasse9400

Hej

 

Skal opereres så jeg herefter nok ikke kan mere. Nogen forslag til mit livs  største og sidste oplevelse i Nordjylland.

 

mvh Lasse

Redigeret af Lasse9400
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse9400 skrev, for 2 timer siden:

Hej

 

Skal opereres så jeg herefter nok ikke kan mere. Nogen forslag til mit livs  største og sidste oplevelse i Nordjylland.

 

mvh Lasse

Pøj pøj - jeg håber du finder andre måder at udleve nogle fantasier - man kan meget med hænderne, tungen osv.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  vil  anbefale  at  du  ringer  til  @Frodige Ida og  laver  en  aftale.  Hun  er  erfaren, hviler  i  sig  selv, fræk, moden  og  god  ved  dyr.

Derudover  nem  at  tale  med,  og ganske  charmerende  nordjyde. 

Hende  kan du  mærke.

 

Pøj  pøj  med  operationen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse9400

Hvordan får jeg fat i Nanna fra Nannas Hjørne? Jeg kan ikke skrive til hende her. mvh Lasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede
Lasse9400 skrev, for 44 minutter siden:

Hvordan får jeg fat i Nanna fra Nannas Hjørne? Jeg kan ikke skrive til hende her. mvh Lasse

Blot lidt tålmodighed, så kan du. Man skal være medlem 24 timer inden man kan sende beskeder. Det er sikkert for at undgå de værste spammers. Se her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manden søger sin sidste og største oplevelse og så foreslår I gudhjælpemig et par store damer. Er det virkelig det bedste I kan komme på!!! -  Altså, Ikke for at fornærme de nævnte damer, men langt de fleste mænd vil da hellere betale for en lækker ung fitness tøs. 

Mit bud ville være, at søge på AL efter Alessia eller Francesca. De er begge tit i Støvring og de er virkelig søde, frække og total lækre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 54 minutter siden:

Manden søger sin sidste og største oplevelse og så foreslår I gudhjælpemig et par store damer. Er det virkelig det bedste I kan komme på!!! -  Altså, Ikke for at fornærme de nævnte damer, men langt de fleste mænd vil da hellere betale for en lækker ung fitness tøs. 

Mit bud ville være, at søge på AL efter Alessia eller Francesca. De er begge tit i Støvring og de er virkelig søde, frække og total lækre.

Jeg har besøgt Alessia i Støvring, jeg foretrækker nu Nanna, men heldigvis har vi forskellige præferencer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse9400 skrev, den 22.11.2020 at 19:09:

Hej

 

Skal opereres så jeg herefter nok ikke kan mere. Nogen forslag til mit livs  største og sidste oplevelse i Nordjylland.

 

mvh Lasse

Hej. Det lyder som en prostataoperation. Tab ikke helt modet, det er da sandsynligt, at de blå piller kan hjælpe, måske bliver det ikke helt så godt som før, men alligevel noget at glæde sig over....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse9400 skrev, den 22.11.2020 at 19:09:

Hej

 

Skal opereres så jeg herefter nok ikke kan mere. Nogen forslag til mit livs  største og sidste oplevelse i Nordjylland.

 

mvh Lasse

https://annoncelight.dk/showad/302161

hun kan besøges på fredag og hende kan jeg varmt anbefale uanset hvad du vil opleve....og så er hun Dansk, SMuk og meget nærværende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
MisterX skrev, den 24.11.2020 at 15:04:

Manden søger sin sidste og største oplevelse og så foreslår I gudhjælpemig et par store damer. Er det virkelig det bedste I kan komme på!!! -  Altså, Ikke for at fornærme de nævnte damer, men langt de fleste mænd vil da hellere betale for en lækker ung fitness tøs. 

Mit bud ville være, at søge på AL efter Alessia eller Francesca. De er begge tit i Støvring og de er virkelig søde, frække og total lækre.

Nu er der heldigvis en del mænd der tænder på os lækre frodige kvinder. Og når han ikke skriver hvad han er til, så er dit gæt lige så godt som de andres 

@Lasse9400 jeg er ked af du skal igennem en operation. Jeg håber at du stadig kan præstere bagefter, men uanset hvad, så håber jeg du får nogle uforglemmelige oplevelser hos nogle skønne kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden:

Nu er der heldigvis en del mænd der tænder på os lækre frodige kvinder. Og når han ikke skriver hvad han er til, så er dit gæt lige så godt som de andres 

@Lasse9400 jeg er ked af du skal igennem en operation. Jeg håber at du stadig kan præstere bagefter, men uanset hvad, så håber jeg du får nogle uforglemmelige oplevelser hos nogle skønne kvinder. 

Der er IKKE en del mænd, som tænder på store damer!!! -  Laaaaaaaangt de fleste mænd tænder på kvinder med flotte kroppe. Det er dem vi snakker om i omklædningsrummet på arbejdspladserne og vi snakker IKKE om store damer. Lad mig gætte. Du er selv en stor dame og derfor skal du lige forsvare din vægt ved, at sige sådan noget ævl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
MisterX skrev, for 1 minut siden:

Der er IKKE en del mænd, som tænder på store damer!!! -  Laaaaaaaangt de fleste mænd tænder på kvinder med flotte kroppe. Det er dem vi snakker om i omklædningsrummet på arbejdspladserne og vi snakker IKKE om store damer. Lad mig gætte. Du er selv en stor dame og derfor skal du lige forsvare din vægt ved, at sige sådan noget ævl.

Jeg behøver ikke forsvare min vægt. Jeg ved jeg er lækker med hvert eneste af mine utallige kilo. Jeg ved også der er mange mænd der tænder meget på os store frodige kvinder, men som pga mænd som dig, ikke tør tale om det i omklædningsrummet. Så de gifter sig med en slank kvinde og besøger os i smug. Og når de knepper deres slanke kone, så er det kvinder som mig de fantaserer om. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 3 minutter siden:

Der er IKKE en del mænd, som tænder på store damer!!! -  Laaaaaaaangt de fleste mænd tænder på kvinder med flotte kroppe. Det er dem vi snakker om i omklædningsrummet på arbejdspladserne og vi snakker IKKE om store damer. Lad mig gætte. Du er selv en stor dame og derfor skal du lige forsvare din vægt ved, at sige sådan noget ævl.

Man kan sagtens være stor og ha en flot krop, det afhænger heldigvis af øjnene der ser. Der er mænd til alle kvindetyper, også de store :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

MisterX skrev, den 24.11.2020 at 15:04:

Manden søger sin sidste og største oplevelse og så foreslår I gudhjælpemig et par store damer. Er det virkelig det bedste I kan komme på!!! -  Altså, Ikke for at fornærme de nævnte damer, men langt de fleste mænd vil da hellere betale for en lækker ung fitness tøs. 

Mit bud ville være, at søge på AL efter Alessia eller Francesca. De er begge tit i Støvring og de er virkelig søde, frække og total lækre.

Havde jeg vidst, at det skulle være min sidste gang. Så havde jeg 99/100 gange valgt en dejlig bbw eller “stor pige” som du kalder det ;) 
 

Var Jennifer Anniston nr. 100, sagde jeg selvfølgelig ikke nej :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...