Hop til indhold
Handsomegentlemancph

Er der nogen der har prøvet alona?

Recommended Posts

Handsomegentlemancph skrev, for 2 timer siden:

Det kunne være, at hun var god selvom billedet nok er lånt.

 

Helt enig - mente bare, at det nok ikke er hende du møder :)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du møder Lorena, som tidligere annoncerede med ægte billeder. Søger du på Lorena herinde finder du en del tråde, bl.a. at hun aldrig smiler p.g.a. dårlige tænder. Har besøgt hende en del da hendes type og væremåde tænder mig. Hun er ikke sart og hendes service er god, hvis du tager prisen i betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roden skrev, for 4 timer siden:

Du møder Lorena, som tidligere annoncerede med ægte billeder. Søger du på Lorena herinde finder du en del tråde, bl.a. at hun aldrig smiler p.g.a. dårlige tænder. Har besøgt hende en del da hendes type og væremåde tænder mig. Hun er ikke sart og hendes service er god, hvis du tager prisen i betragtning.

Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende før jul, det er absolut ikke hende på billederne. Men jeg blev lokket af billederne og prisen. Da jeg blev lukket ind, stod en lille petit øst pige bag døren. Den mest triste lejlighed. Hvor alt inventar og lugte var autentisk Bulgarien. Høj bulgarske musik. Og meget billig parfume ( hvilket iøvrigt er turnoff I min verden ) Pigen var sød nok, men bare ikke en jeg tændte og fantaserer om. Hendes krop at ungpige agtig. Små fine bryster, lidt oppustet mave. Hendes røv, havde noget der minder om et skudhul, i den ene balle. Hun sluttede mig dog let stor, selvom det ikke lige var min type. Og sexen var ret kort. 

Og så til noget jeg fortrød. Hun tilbyder jo sex uden, for de 600kr for 30 min. Hun lovede at hun intet fejlede og i min kådhed tænkte jeg ikke klart. Så jeg røg på uden. Det føles bare så meget bedre i min verden. Hun var dejlig snæver og jeg kom lige lovlig hurtigt oppe i hende. På vej hjem derfra var jeg virkelig ærgeligt på mig selv. Hvorfor havde jeg ikke bare vendt om i døren og hvorfor fanden havde jeg dyrket sex ubeskyttet. Allerede næste dag mærkede jeg noget ubehag i urinrøret. Jeg blev testet af lægen. Selvfølgelig hen over julen, så resultatet kom efter lang tid. Heldigvis var alt negativt og som tiden er gået, gik denne ubehag/ let svie væk. 

Puha alt gik godt. Desværre var det for mig sidste og eneste gang uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Analelsker skrev, den 8.1.2021 at 12:40:

Jeg besøgte hende før jul, det er absolut ikke hende på billederne. Men jeg blev lokket af billederne og prisen. Da jeg blev lukket ind, stod en lille petit øst pige bag døren. Den mest triste lejlighed. Hvor alt inventar og lugte var autentisk Bulgarien. Høj bulgarske musik. Og meget billig parfume ( hvilket iøvrigt er turnoff I min verden ) Pigen var sød nok, men bare ikke en jeg tændte og fantaserer om. Hendes krop at ungpige agtig. Små fine bryster, lidt oppustet mave. Hendes røv, havde noget der minder om et skudhul, i den ene balle. Hun sluttede mig dog let stor, selvom det ikke lige var min type. Og sexen var ret kort. 

Og så til noget jeg fortrød. Hun tilbyder jo sex uden, for de 600kr for 30 min. Hun lovede at hun intet fejlede og i min kådhed tænkte jeg ikke klart. Så jeg røg på uden. Det føles bare så meget bedre i min verden. Hun var dejlig snæver og jeg kom lige lovlig hurtigt oppe i hende. På vej hjem derfra var jeg virkelig ærgeligt på mig selv. Hvorfor havde jeg ikke bare vendt om i døren og hvorfor fanden havde jeg dyrket sex ubeskyttet. Allerede næste dag mærkede jeg noget ubehag i urinrøret. Jeg blev testet af lægen. Selvfølgelig hen over julen, så resultatet kom efter lang tid. Heldigvis var alt negativt og som tiden er gået, gik denne ubehag/ let svie væk. 

Puha alt gik godt. Desværre var det for mig sidste og eneste gang uden kondom.

Næste gang bør du undersøge risikoen for at blive smittet med en kønssygdom ved sex uden gummi noget bedre. Sandsynligheden for at blive smittet, med den mest smitsomme kønssygdom, ved ubeskyttet vaginal sex, mens sygdommen er allermest smitsom, er under 25%. Risikoen for at blive smittet med Covid-19, i den tid det tager at knalde hende, er tæt på 100% selv hvis hendes Covid-19 ikke er i det mest smitsomme stadie eller den mest smitsomme variant.

Ingen kønssygdom er dødelig længere. Den værste gør dig steril. Covid-19 kan give dig problemer i både halve og hele år, og den er ca. ligeså dødelig som influenza.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...