Hop til indhold
autobahn

Kristina Aalborg, full service - super hot og super sød!

Recommended Posts

Da Kristina var i Aalborg første gang for et par måneder siden fik jeg desværre ikke besøgt hende, så jeg havde set frem at hun skulle dukke op igen. Så her en en kort beretning, jeg er netop kommet hjem og min krop og mit hoved er stadig lidt rundt på gulvet. 

Vi havde faktisk prøvet at få aftalen på plads for et par dage siden - kort besøg 30 minutter, full service - hvilket ikke var muligt med mit korte varsel, men SMS kommunikationen var nem, klar og høflig på den fede måde. 

Pigen - Hun tog imod mig i lidt lækkert sort undertøj som straks fik et stort smil frem på min indre skærm, det sad perfekt og "classy", og understregede at hun er skarpt skåret. Og hun havde også nået at lægge en diskret smagfuld makeup. 
Hun skriver selv at hun er 29, jeg ville ikke have studset over hvis hun havde trukket et par år fra! Hun taler perfekt konversationsengelsk til en grad hvor humor og ironi er en naturlig del af snakken. Og hun har en varme og høflighed så jeg følte mig i godt selskab med det samme, og bagefter da jeg lå og fik pulsen ned igen :-) 

Billederne - Hun viser både professionelle fotos og helt nye selfies. Som jeg mødte hende denne morgen kl. 11.00 var hendes hår som på de nye amatørfotos og hendes ansigt i retning af det studiebillede på annoncen jeg linker til. Der er slet ingen tvivl om, at alle billederne er af hende, og hun er lige så fit som de viser. 

Le Sexe - På hendes initiativ startede vi med kærlige kys. Og derefter kunne jeg blot nyde - med mine hænder skiftevist over hele hendes krop (de bryster, wow - jeg nåede at viske til hende, at jeg havde læst i hendes annonce at man skal være forsigtig med dem) og i hendes hår - at hun med munden fik min pik til at vokse fra uanselig grå-søndag-morgen-trafik-blæst-regn-tilstand til max-puls! Hendes vedholdende blow, med øjenkontakt i kæresteklasse, fik mig tæt på at fyre hele ladningen af! Så jeg måtte tage et afbræk med en del - nu meget våde - dybe kys. Herefter tilbage til blow, nu med et fast greb om hendes hoved så jeg kunne tage styringen med lidt intens facefuck. 

Jeg vil lige indskyde, jeg havde ikke afregnet for deepthroat, og jeg havde ingen intention om at overskride den grænse (men vil klart udforske næste gang).
Også - jeg har ingen ide om, hvordan Kristina ville reagere, hvis man kommer med testosteron og aggresivitet buldrende som i en amerikansk skullfucking video. Det var slet ikke dét det handlede om. Det her var intens, kærlig facefuck som med en sød, villig kæreste. Og det var fedt! 

Herefter bad jeg hende sætte sig på mit hoved. Hun har den lækreste smag, og jeg kunne naturligvis ikke holde tungen væk fra hendes fine 2'er, så hun ændrede lidt position så jeg kunne komme rigtigt til - lidt queening-agtigt, servicere en kvindes to huller med munden og tungen samtidigt - jeg kan ikke rigtig forestille mig en bedre beskæftigelse sådan en søndag morgen. 

Herefter, pulsen lidt ned, på med kondom og missionær mens hun legede med mine brystvorter - hun ved hvad der gør en mand lykkelig! Og hun er i hvert fald ikke ukendt med bækkenbundsøvelser!

Herefter finalen, først liggende på siden og til sidst hvor jeg satte mig på knæ og endte med et smukt syn af min sperm på hendes ansigt og omkring hendes mund, som jeg så kunne køre lidt rundt med pikken, på hendes kinder og læber indtil vi begge brød ud i et stort grin. GFE i topklasse. 

Genbesøg - helt klart, og næste gang med mere tid, og vil nok også gå lidt videre med hendes ekstras.
Jeg skal også lige tilføje, at jeg lidt "emergency" besøgte en anden pige dagen inden (intet interessant at berette om det!) - så jeg var ikke helt sikker på hvad jeg egentlig kunne præstere. Men de bekymringer forsvandt, som man kan læse ovenfor, som dug for solen. 

Der har været en dårlig anmeldelse af Kristina. Det er stadig komplet uklart for mig - ud fra indholdet - hvorfor TS var nødt til at kalde det en "Advarsel" !! Og jeg kan slet ikke genkende hvad den beskrev. Derfor har jeg valgt at skrive en ny beretning her. 
Jeg nævnte den for Kristina, som sagde at hun ikke går så meget op i hvad folk skriver. Men hun fortalte, at langt de fleste gæster hun har i Danmark er gentlemen, velsoignerede og respektfulde.

Hun skal andetsted næste uge, men kommer så tilbage til Aalborg igen. 

https://annoncelight.dk/showad/305016

Redigeret af autobahn
glemte link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
autobahn skrev, for 7 timer siden:

hvorfor TS var nødt til at kalde det en "Advarsel" !!

Stort tillykke med din gode oplevelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg skriver om min oplevelse. Du har haft en anden oplevelse.

Las os være enig om at være uenig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Notmee skrev, for 35 minutter siden:

Hvor i Aalborg holder hun til? Midtbyen eller ?

Kommer langt væk fra så kunne være dejligt at vide bydelen.

 

Øgadekvarter, tæt på Østre Anlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...