Hop til indhold
Guest Elpedro

Katie, Gentofte

Recommended Posts

Ja jeg var forbi da hun var ude på Amager sidste år.

Temmelig kold og kedelig oplevelse. Ikke så meget at sige. Brysterne er hårde, god krop. Kedeligt blow og du får lov at lave alt arbejdet selv under sex.

Købte 30 og tror jeg var ude efter 20 minutter. Der er ikke noget GFE at komme efter.

Hun har fjernet det meste fra menuen men hun tilbyder billig anal..  300kr tror jeg? Hvis det er noget der frister.

Redigeret af Kiillii

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elpedro

Tak...hårde bryster gider jeg sgu ikke.

Har du andet forslag, til et søndagstrut

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ordnet hende et par gange kun pga hende krop selve sexen er ikke eksisterende og det er tydeligt hun ikke kan lide det hun laver.  Men hun er flink nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men fuck de billeder er frække ! Hun har jo en gude smuk krop, og de bryster! Hun ser dejlig og sød ud på billederne, og jeg har i 7-8 mdr bare haft SÅ meget lyst til at besøge hende, men jeres tråd herinde afholder mig fra det :-(

Gad godt høre fra nogle andre om hun er så kedelig som der bliver skrevet ?  Tænker at efter at have været i DK o over 6-8 mdr, så MÅ der være flere der har besøgt hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligvis det tammeste jeg har prøvet. Bestilte en time da jeg synes hun så ret fin ud, og hun var meget imødekommende og sød i hendes beskeder. Var ude igen efter 20 minutter. Havde slet ikke lyst til at blive efter første affyring. Men som en anden skriver, så er det helt tydeligt at hun ikke kan lide det hun laver. Værelset var heller ikke særlig indbydende og man kunne høre en østeuropæisk nyhedskanal i baggrunden. Det får ikke min pibe til at ryge.

Det er ikke et sted jeg kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis, hun er meget imødekommende i hendes beskeder og flink nok inden man går igang. Men så stopper det også det.

 

Det er så tydeligt hun ikke kan lide det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 6.12.2020 at 23:03:

Gad godt høre fra nogle andre om hun er så kedelig som der bliver skrevet ?  Tænker at efter at have været i DK o over 6-8 mdr, så MÅ der være flere der har besøgt hende ?

Dét er beskrevet mange gange. Som i rigtig mange gange. Både under hendes nuværende og tidligere navn. Jeg ved det, da jeg selv har kommenteret på det, indtil flere gange. Dårlig oplevelse. Jeg tror ikke du kan finde en eneste god anmeldelse. Og hvis du kan, kan du ihvertfald ikke finde mange flere end den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DCDO skrev, den 15.12.2020 at 16:44:

Præcis, hun er meget imødekommende i hendes beskeder og flink nok inden man går igang. Men så stopper det også det.

 

Det er så tydeligt hun ikke kan lide det. 

 

El Capitan skrev, den 15.12.2020 at 10:06:

Det er muligvis det tammeste jeg har prøvet. Bestilte en time da jeg synes hun så ret fin ud, og hun var meget imødekommende og sød i hendes beskeder. Var ude igen efter 20 minutter. Havde slet ikke lyst til at blive efter første affyring. Men som en anden skriver, så er det helt tydeligt at hun ikke kan lide det hun laver. Værelset var heller ikke særlig indbydende og man kunne høre en østeuropæisk nyhedskanal i baggrunden. Det får ikke min pibe til at ryge.

Det er ikke et sted jeg kommer igen. 

 

tvr skrev, for 19 timer siden:

Dét er beskrevet mange gange. Som i rigtig mange gange. Både under hendes nuværende og tidligere navn. Jeg ved det, da jeg selv har kommenteret på det, indtil flere gange. Dårlig oplevelse. Jeg tror ikke du kan finde en eneste god anmeldelse. Og hvis du kan, kan du ihvertfald ikke finde mange flere end den.

damm, fanme vildt, i betragtning af hvor indbydende hun ser ud på sine billeder :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Katie ikke ret længe inden hun tog hjem sidste år. Den kvinde man møder er ganske vist den man ser på hende profil, men med det sagt var der ikke meget andet positivt at sige om besøget hos den storbarmede babe. Hun er flot, bevares, men i min optik meget urrangeret og virkede mest af alt som en der ikke brød sig synderligt om det hun lavede. 

Hun virkede enormt fjern og man kunne virkelig se og mærke på hende at det ikke var noget hun brød sig om. Så i grove træk var min oplevelse med Katie et spild af både tid og penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja hun er pisse lækker - Men hun kan slet ikke lide det hun laver overhovedet - Hun prøver næsten ikke engang og skjule det. 


Jeg er også stoppet med at komme hos hende - har besøgt hende 4 gange. første gang var for 3 år siden ca. og der havde vi god sex men de 3 andre gange gik så meget ned af bakke.
Og jeg fik sgu helt ondt af hende til sidst.


Så hun kan slet ikke anbefales desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...