Hop til indhold
klinikfuckers

Mon det er den samme fyr (Bjarne)

Recommended Posts

Retorisk kunne det godt være ham :ph34r:

Fatter ikke at der en nogen der kan finde på at svine et andet menneske til på den måde, uanset erhverv eller “hobby” :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså de beskeder jeg modtager fra Bjarne er i emnefeltet kvitteret med et "x" eller "z" og kun med beskeder som "klamme luderso" eller "fede grimme smatso" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder bestemt som B. J. Arne (må man gerne nævne hans navn igen egentlig) 

Var lige ved at blive bekymret for hans velbefindende. Det er et par dage siden den obligatoriske morgen besked "fede narkoluder svin" er tikket ind i indbakken. Men godt at se han stadig har sine fingre og kreative hjerne itakt.. 

Mange ting kan siges, og mange ting skal siges om den mand. Men man må jo gi ham, han er altså produktiv hvis det også er ham som skriver til journalister. Må være tæt på en fuldtidsstilling han besidder der. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har fundet opskriften på at få fred fra ham. Man skal bare skrive hans adresse til ham og tage et billede af ham i hans indkørsel, så skriver han grimt i nogle få dage og så bliver der stille. Jeg har ikke hørt fra ham siden d. 9. juli. :mrgreen:

Og skulle han begynde at skrive til mig igen efter dette, så må jeg jo overveje om andre skal have mulighed for at afprøve samme opskrift. ;)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Altså de beskeder jeg modtager fra Bjarne er i emnefeltet kvitteret med et "x" eller "z" og kun med beskeder som "klamme luderso" eller "fede grimme smatso" 

Som jeg læser det i artiklen, så skriver han nemlig disse grimme ting, derfor tænkte jeg at det kunne være samme person. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 55 minutter siden:

Som jeg læser det i artiklen, så skriver han nemlig disse grimme ting, derfor tænkte jeg at det kunne være samme person. 

Det er jeg helt bestemt sikker på det er. ;)

Ærlig snak. Så har jeg sku lidt ondt af ham. Det må ikke være sjovt at bruge så meget af sit liv på at være negativ, sur og indebrændt. Og da slet ikke på mennesker man ikke kender og ved hvem er. 

På trods af hans tilgang til dialog så ønsker jeg ham alligevel en dejlig jul og et godt nytår (hvis han læser med) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil da godt bekræfte at det er omtalte person, og han har det tydeligvis "godt". Han har bare haft så travlt med sine andre skriverier også at han har glemt mine morgenbeskeder - men nu har han lige sendt en mail så jeg ved han er up and going :D og han er i godt humør, for det er blevet opgraderet til fede grimme snotso :wub: han er sq en charmer, det er han altså:roll: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lina_bbw skrev, for 19 minutter siden:

vil da godt bekræfte at det er omtalte person, og han har det tydeligvis "godt". Han har bare haft så travlt med sine andre skriverier også at han har glemt mine morgenbeskeder - men nu har han lige sendt en mail så jeg ved han er up and going :D og han er i godt humør, for det er blevet opgraderet til fede grimme snotso :wub: han er sq en charmer, det er han altså:roll: 

 

Ja man ved slet ikke hvad man skal stille op med alle de komplimenter :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 5 timer siden:

Det er jeg helt bestemt sikker på det er. ;)

Ærlig snak. Så har jeg sku lidt ondt af ham. Det må ikke være sjovt at bruge så meget af sit liv på at være negativ, sur og indebrændt. Og da slet ikke på mennesker man ikke kender og ved hvem er. 

På trods af hans tilgang til dialog så ønsker jeg ham alligevel en dejlig jul og et godt nytår (hvis han læser med) :D

Manden må jo være psykisk ustabil, også tror jeg at han har et kæmpe had til kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 54 minutter siden:

Manden må jo være psykisk ustabil, også tror jeg at han har et kæmpe had til kvinder. 

Muligvis. Men disse ting plejer også at udløses af "noget" 

Hvilket er grunden til min medlidenhed med ham. 

Jeg kan ganske enkelt ikke hidse mig op over hans beskeder, det er mit liv for kort til :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 44 minutter siden:

Muligvis. Men disse ting plejer også at udløses af "noget" 

Hvilket er grunden til min medlidenhed med ham. 

Jeg kan ganske enkelt ikke hidse mig op over hans beskeder, det er mit liv for kort til :D

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 12 timer siden:

Manden må jo være psykisk ustabil, også tror jeg at han har et kæmpe had til kvinder. 

Tror nærmere han hader sig selv, fordi han en eller flere gange er blevet lokket i fælden hos luder og ikke har fået den forventede ydelse/tid/ikke kunnet få udløsning - men hvem har ikke prøvet det? 30%, af de mænd, der har besøgt en luder, gør det ikke igen! - men det skal man da ikke lade gå ud over alle de andre søde glædespiger - det er jo nærmest som at rette bager for smed ;-)

Det undrer mig, når han så aktivt følger med her på Eroguide at han ikke kan finde en enkelt glædespige, der med næsten 100% garanti vil give ham en god oplevelse - men måske har han sit væsen mod sig og er en af de mænd, der med næsten 100% garanti aldrig vil kunne få en oplevelse hos nogen piger overhovedet - og måske hader manden piger så meget at han er homoseksuel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som ham.

manden med mange mail adresser.

den person der kan fortætte trods ingen svar retur.

elsker bare man for trusler om bål og brand om fælden klapper denne gang hvis jeg træder det mindste skridt forkert undernedlukning for åbenbart på vej i fængsel 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ellers nu helt uden for aktiv deltagelse på EG, men jeg vil undtagelsesvis alligevel lige gøre opmærksom på, at jeg intet har at gøre med diverse alias'er, der på den ene eller anden måde lukrerer på "Borende X".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er ellers nu helt uden for aktiv deltagelse på EG, men jeg vil undtagelsesvis alligevel lige gøre opmærksom på, at jeg intet har at gøre med diverse alias'er, der på den ene eller anden måde lukrerer på "Borende X".

Du har ellers været savnet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er ellers nu helt uden for aktiv deltagelse på EG, men jeg vil undtagelsesvis alligevel lige gøre opmærksom på, at jeg intet har at gøre med diverse alias'er, der på den ene eller anden måde lukrerer på "Borende X".

Hej BX, godt at se du er i live. Du har været savnet. Jeg tror ingen for alvor har troet på du var involveret i noget af det dér. Ihvertfald ingen af dem der betyder noget......

Stay safe.

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er ellers nu helt uden for aktiv deltagelse på EG, men jeg vil undtagelsesvis alligevel lige gøre opmærksom på, at jeg intet har at gøre med diverse alias'er, der på den ene eller anden måde lukrerer på "Borende X".

Os der er faste herinde er klar over at det hverken er dig eller @Rejsenetværk der skriver, selvom email adresserne ser ud til at være fra jer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 7 timer siden:

Os der er faste herinde er klar over at det hverken er dig eller @Rejsenetværk der skriver, selvom email adresserne ser ud til at være fra jer. 

siger du at emailadresserne der skrives fra er identiske med Rejsenetværk og Borende X ? hvordan forklares det ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
biker skrev, for 2 minutter siden:

siger du at emailadresserne der skrives fra er identiske med Rejsenetværk og Borende X ? hvordan forklares det ?

 

Jeg kender ikke de 2 herres email adresser, så det var ikke det jeg skrev. Men fjolset har oprettet gratis email adresser med de 2 navne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kender ikke de 2 herres email adresser, så det var ikke det jeg skrev. Men fjolset har oprettet gratis email adresser med de 2 navne. 

nå okay...sorry så misforstod jeg... lidt sjovt de lige skulle bruge de navne.. .man kunne jo næsten fristes til at tro de fjolser som generer jer er i blandt os... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
biker skrev, for 8 minutter siden:

nå okay...sorry så misforstod jeg... lidt sjovt de lige skulle bruge de navne.. .man kunne jo næsten fristes til at tro de fjolser som generer jer er i blandt os... 

Fjolset har været medlem herinde, blev pigefornærmet og fik slettet alt. Så han kender til nogle af medlemmerne og han læser stadig alt der bliver skrevet. Han sover dog nu, men er oppe og klar på at svine os til på mail kl lidt i 6 om morgenen. Du kan læse om ham her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/93168-krav-fra-datatilsynet-sletning-af-personoplysninger-om-bjarne-a/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 21 minutter siden:

Fjolset har været medlem herinde, blev pigefornærmet og fik slettet alt. Så han kender til nogle af medlemmerne og han læser stadig alt der bliver skrevet. Han sover dog nu, men er oppe og klar på at svine os til på mail kl lidt i 6 om morgenen. Du kan læse om ham her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/93168-krav-fra-datatilsynet-sletning-af-personoplysninger-om-bjarne-a/

rigtig sørgeligt at en sådan person ikke har bedre ting at bruge tiden til... tror faktisk det eneste den type har respekt for er ægte bøllebank der kan mærkes længe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...