Hop til indhold

Amager videoer

Featured Replies

Skrevet

Hejsa,  har ryddet op i mine gemmer og fandt nogle dvd'er fra 2005 , Amager Lokal Video..... Har lige fået dem kigget igennem... Piger der leger med sig selv, enten med fingre eller massage apparater.....

Har 10 stk.   dejligt gensyn...Købte dem i antikvariatet på Gasværksvej tæt på Vesterbrotorv tilbage omkring 2005-6.... Kunne godt tænke mig at købe nogle flere.... Er der nogle der ved hvor man kan få/købe dem henne? eller har nogle liggende , man kunne få en kopi af???  Har fundet nogle enkelte klip på xhamster...    mvh 

Skrevet
lhi1964 skrev, den 22.11.2020 at 01:43:

Har fundet nogle enkelte klip på xhamster...    mvh 

Hvis du er en giga-champ, så luffer du dem der op ved lejlighed :-D

Mon ikke rettighedshaverne er døde og borte for længe siden.

Fremgår det hvem der producerede dem, og hvornår?

Redigeret af Ishoej

Skrevet
lhi1964 skrev, den ‎22‎-‎11‎-‎2020 at 01:43:

Hejsa,  har ryddet op i mine gemmer og fandt nogle dvd'er fra 2005 , Amager Lokal Video..... Har lige fået dem kigget igennem... Piger der leger med sig selv, enten med fingre eller massage apparater.....

Har 10 stk.   dejligt gensyn...Købte dem i antikvariatet på Gasværksvej tæt på Vesterbrotorv tilbage omkring 2005-6.... Kunne godt tænke mig at købe nogle flere.... Er der nogle der ved hvor man kan få/købe dem henne? eller har nogle liggende , man kunne få en kopi af???  Har fundet nogle enkelte klip på xhamster...    mvh 

Prøv https://www.guloggratis.dk/erotik/

Skrevet
  • Author
Ishoej skrev, den 23.11.2020 at 16:09:

Hvis du er en giga-champ, så luffer du dem der op ved lejlighed :-D

Mon ikke rettighedshaverne er døde og borte for længe siden.

Fremgår det hvem der producerede dem, og hvornår?

Nej der er ingen ting andet end Amager lokal video + nummer........ Kan finde enkelte klip på xhamster

https://xhamster.com/videos/amar-lokalvideo-30-13614488

https://xhamster.com/videos/amar-lokalvideo-016-13612538

Skrevet
lhi1964 skrev, for 13 timer siden:

Hejsa Arne, har prøvet, men kan ikke rigtigt finde noget....

Du kunne jo lave en købsannonce

Skrevet
  • Author
Arne Jensen skrev, den 26.11.2020 at 11:22:

Du kunne jo lave en købsannonce

ahhh nu er jeg med..... selvfølgelig...... takker...det havde jeg sgu ikke lige tænkt

Skrevet
  • Author

Har så lige købt en stak dansk pige onani via gul og gratis...det er en begyndelse...lidt det samme tema

• 2 years later...
Skrevet

Ihi 1964 skrev den 24 November 20200

Har 10 stk.   dejligt gensyn...Købte dem i antikvariatet på Gasværksvej tæt på Vesterbrotorv tilbage omkring 2005-6.... Kunne godt tænke mig at købe nogle flere.... Er der nogle der ved hvor man kan få/købe dem henne? eller har nogle liggende , man kunne få en kopi af???  Har fundet nogle enkelte klip på xhamster... 

Kunne du tænke dig at dele er jeg gerne modtager

Skrevet
  • Author
Kimh48 skrev, for 1 minut siden:

Ihi 1964 skrev den 24 November 20200

Har 10 stk.   dejligt gensyn...Købte dem i antikvariatet på Gasværksvej tæt på Vesterbrotorv tilbage omkring 2005-6.... Kunne godt tænke mig at købe nogle flere.... Er der nogle der ved hvor man kan få/købe dem henne? eller har nogle liggende , man kunne få en kopi af???  Har fundet nogle enkelte klip på xhamster... 

Kunne du tænke dig at dele er jeg gerne modtager

Det kunne vi finde ud af, har du evt, noget at byde ind med også?  

Skrevet
lhi1964 skrev, den 4.12.2020 at 22:59:

Har så lige købt en stak dansk pige onani via gul og gratis...det er en begyndelse...lidt det samme tema

G&G har desværre lukket for alt det frække og sjove (eritik) :wacko:

Skrevet
lhi1964 skrev, for 23 timer siden:

Det kunne vi finde ud af, har du evt, noget at byde ind med også?  

Hej

Kunne først skrive nu, jeg har nogle stykker som jeg har hentet på nettet, jeg kunne være interesseret i det du har med Ama`r Lokalvideo. Du siger bare til hvad du vil gå med til så finder vi ud af det. Skriv evt. privat, det ser ud til jeg bliver lukket igen.

Mvh Kimh

Skrevet

Arne Jensen

Det kunne jeg måske også være interesseret i

Mvh Kim

Skrevet
  • Author
Kimh48 skrev, for 2 timer siden:

Arne Jensen

Det kunne jeg måske også være interesseret i

Mvh Kim

skriver lige en PB

Skrevet

Undskyld men hvordan gør jeg de????

lhi1964 skrev, for 23 minutter siden:

skriver lige en PB

Skrevet
Kimh48 skrev, for 3 timer siden:

Undskyld men hvordan gør jeg de????

Hold musen over deres brugernavn til der kommer en lille pop-up. Tryk derefter på "Besked".

Alternativt tryk ind på deres bruger og tryk på "Besked".

Skrevet

Tak for oplysningen, tror jeg har fundet ud af det.

Men tak alligevel

• 4 weeks later...
Skrevet
lhi1964 skrev, den 27.6.2023 at 16:12:

skriver lige en PB

Se PB for videre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.