Hop til indhold
lhi1964

Amager videoer

Recommended Posts

Hejsa,  har ryddet op i mine gemmer og fandt nogle dvd'er fra 2005 , Amager Lokal Video..... Har lige fået dem kigget igennem... Piger der leger med sig selv, enten med fingre eller massage apparater.....

Har 10 stk.   dejligt gensyn...Købte dem i antikvariatet på Gasværksvej tæt på Vesterbrotorv tilbage omkring 2005-6.... Kunne godt tænke mig at købe nogle flere.... Er der nogle der ved hvor man kan få/købe dem henne? eller har nogle liggende , man kunne få en kopi af???  Har fundet nogle enkelte klip på xhamster...    mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhi1964 skrev, den 22.11.2020 at 01:43:

Har fundet nogle enkelte klip på xhamster...    mvh 
 

Hvis du er en giga-champ, så luffer du dem der op ved lejlighed :-D

Mon ikke rettighedshaverne er døde og borte for længe siden.

Fremgår det hvem der producerede dem, og hvornår?

Redigeret af Ishoej

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhi1964 skrev, den ‎22‎-‎11‎-‎2020 at 01:43:

Hejsa,  har ryddet op i mine gemmer og fandt nogle dvd'er fra 2005 , Amager Lokal Video..... Har lige fået dem kigget igennem... Piger der leger med sig selv, enten med fingre eller massage apparater.....

Har 10 stk.   dejligt gensyn...Købte dem i antikvariatet på Gasværksvej tæt på Vesterbrotorv tilbage omkring 2005-6.... Kunne godt tænke mig at købe nogle flere.... Er der nogle der ved hvor man kan få/købe dem henne? eller har nogle liggende , man kunne få en kopi af???  Har fundet nogle enkelte klip på xhamster...    mvh 

Prøv https://www.guloggratis.dk/erotik/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ishoej skrev, den 23.11.2020 at 16:09:

Hvis du er en giga-champ, så luffer du dem der op ved lejlighed :-D

Mon ikke rettighedshaverne er døde og borte for længe siden.

Fremgår det hvem der producerede dem, og hvornår?

Nej der er ingen ting andet end Amager lokal video + nummer........ Kan finde enkelte klip på xhamster

https://xhamster.com/videos/amar-lokalvideo-30-13614488

 

https://xhamster.com/videos/amar-lokalvideo-016-13612538

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 26.11.2020 at 11:22:

Du kunne jo lave en købsannonce

ahhh nu er jeg med..... selvfølgelig...... takker...det havde jeg sgu ikke lige tænkt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihi 1964 skrev den 24 November 20200

Har 10 stk.   dejligt gensyn...Købte dem i antikvariatet på Gasværksvej tæt på Vesterbrotorv tilbage omkring 2005-6.... Kunne godt tænke mig at købe nogle flere.... Er der nogle der ved hvor man kan få/købe dem henne? eller har nogle liggende , man kunne få en kopi af???  Har fundet nogle enkelte klip på xhamster... 

Kunne du tænke dig at dele er jeg gerne modtager

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimh48 skrev, for 1 minut siden:

Ihi 1964 skrev den 24 November 20200

Har 10 stk.   dejligt gensyn...Købte dem i antikvariatet på Gasværksvej tæt på Vesterbrotorv tilbage omkring 2005-6.... Kunne godt tænke mig at købe nogle flere.... Er der nogle der ved hvor man kan få/købe dem henne? eller har nogle liggende , man kunne få en kopi af???  Har fundet nogle enkelte klip på xhamster... 

Kunne du tænke dig at dele er jeg gerne modtager

Det kunne vi finde ud af, har du evt, noget at byde ind med også?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhi1964 skrev, den 4.12.2020 at 22:59:

Har så lige købt en stak dansk pige onani via gul og gratis...det er en begyndelse...lidt det samme tema

G&G har desværre lukket for alt det frække og sjove (eritik) :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhi1964 skrev, for 23 timer siden:

Det kunne vi finde ud af, har du evt, noget at byde ind med også?  

Hej

Kunne først skrive nu, jeg har nogle stykker som jeg har hentet på nettet, jeg kunne være interesseret i det du har med Ama`r Lokalvideo. Du siger bare til hvad du vil gå med til så finder vi ud af det. Skriv evt. privat, det ser ud til jeg bliver lukket igen.

Mvh Kimh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har så lige købt en stak dansk pige onani via gul og gratis...det er en begyndelse...lidt det samme tema

Arne Jensen

Det kunne jeg måske også være interesseret i

Mvh Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimh48 skrev, for 2 timer siden:

Har så lige købt en stak dansk pige onani via gul og gratis...det er en begyndelse...lidt det samme tema

Arne Jensen

Det kunne jeg måske også være interesseret i

Mvh Kim

skriver lige en PB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimh48 skrev, for 3 timer siden:

Undskyld men hvordan gør jeg de????

Hold musen over deres brugernavn til der kommer en lille pop-up. Tryk derefter på "Besked".

Alternativt tryk ind på deres bruger og tryk på "Besked".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...