Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været forbi Natalia

https://annoncelight.dk/showad/304623

Hun er lidt svær at få aftale med.

Selvom man aftaler et tidspunkt, så kan hun ikke alligevel. Men til sidst lykkedes det, med 40 minutters venten. 

HOLD KÆFT HUN ER LÆKKER.... 

I alle de år jeg har besøgt glædespiger, piger på diverse dating sider, og turer i byen, så er jeg med sikkerhed rundet de 300+

Og ud af de 300+, så er hun blandt mine top 10.

Hun er bare uskyldigheden selv. Meget lille og slank pige. Hun har de perfekte teenager bryster. Og hold kæft en lækker glat, stram ungpige fisse. 

Prisen er fin, og stedet en 8er ud af 10. 

Hun er dog ikke specielt god til engelsk, og hun kommer fra Rumænien. Men vi prøvede at små snakke lidt inden jeg smuttede. Hun sku sød. 

Jeg kommer der helt sikkert igen, og MEGET snart. 

Hende her må i simpelt hen ikke gå glip af. 

Alder, vægt, billeder og alt på hendes annonce stemmer overens med virkeligheden. 

God weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, 1 time siden:

Har lige været forbi Natalia

https://annoncelight.dk/showad/304623

Hun er lidt svær at få aftale med.

Selvom man aftaler et tidspunkt, så kan hun ikke alligevel. Men til sidst lykkedes det, med 40 minutters venten. 

HOLD KÆFT HUN ER LÆKKER.... 

I alle de år jeg har besøgt glædespiger, piger på diverse dating sider, og turer i byen, så er jeg med sikkerhed rundet de 300+

Og ud af de 300+, så er hun blandt mine top 10.

Hun er bare uskyldigheden selv. Meget lille og slank pige. Hun har de perfekte teenager bryster. Og hold kæft en lækker glat, stram ungpige fisse. 

Prisen er fin, og stedet en 8er ud af 10. 

Hun er dog ikke specielt god til engelsk, og hun kommer fra Rumænien. Men vi prøvede at små snakke lidt inden jeg smuttede. Hun sku sød. 

Jeg kommer der helt sikkert igen, og MEGET snart. 

Hende her må i simpelt hen ikke gå glip af. 

Alder, vægt, billeder og alt på hendes annonce stemmer overens med virkeligheden. 

God weekend 

Hvad er prislejet i og hvad kunne hun tilbyde dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, 1 time siden:

Hvad er prislejet i og hvad kunne hun tilbyde dig?

Jeg tog 30 min for 700. Det fair pris. Jeg havde som alle andre nye steder, ikke sat nogen forventninger, ud over en omgang sex. Inkl bj, forskellige stillinger osv. 

Så hvad hun tilbyder af ekstra, der må du sms eller snakke med hende. 

En ting er sikkert. Jeg skal udforske lidt mere med hende. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 18 timer siden:

Har lige været forbi Natalia

https://annoncelight.dk/showad/304623

Hun er lidt svær at få aftale med.

Selvom man aftaler et tidspunkt, så kan hun ikke alligevel. Men til sidst lykkedes det, med 40 minutters venten. 

HOLD KÆFT HUN ER LÆKKER.... 

I alle de år jeg har besøgt glædespiger, piger på diverse dating sider, og turer i byen, så er jeg med sikkerhed rundet de 300+

Og ud af de 300+, så er hun blandt mine top 10.

Hun er bare uskyldigheden selv. Meget lille og slank pige. Hun har de perfekte teenager bryster. Og hold kæft en lækker glat, stram ungpige fisse. 

Prisen er fin, og stedet en 8er ud af 10. 

Hun er dog ikke specielt god til engelsk, og hun kommer fra Rumænien. Men vi prøvede at små snakke lidt inden jeg smuttede. Hun sku sød. 

Jeg kommer der helt sikkert igen, og MEGET snart. 

Hende her må i simpelt hen ikke gå glip af. 

Alder, vægt, billeder og alt på hendes annonce stemmer overens med virkeligheden. 

God weekend 

Jeg har haft en anden oplevelse i dag.

https://annoncelight.dk/showad/304623

Jeg har besøgt hende i dag, hun er fra Moldova. jeg skræv til nummeret i annoncen, og aftalte en tid.

stedet er i Nørresundby, og det er bestemt ikke diskret, det ligger ud til en stor vej.

jeg tror ikke billederne er ægte, men hun er ret almenlig og sød. sexen var ikke noget særligt.

sted 2 af 10

pige 5 af 10

sex 5 af 10

jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hoffington skrev, for 20 timer siden:

Jeg har haft en anden oplevelse i dag.

https://annoncelight.dk/showad/304623

Jeg har besøgt hende i dag, hun er fra Moldova. jeg skræv til nummeret i annoncen, og aftalte en tid.

stedet er i Nørresundby, og det er bestemt ikke diskret, det ligger ud til en stor vej.

jeg tror ikke billederne er ægte, men hun er ret almenlig og sød. sexen var ikke noget særligt.

sted 2 af 10

pige 5 af 10

sex 5 af 10

jeg kommer ikke igen.

Jeg vil tro du har været ved Tina I samme lejlighed. Jeg var der også 2 dage før, med henblik på at besøge Natalia. Men hun var optaget, og valgte derfor at sige ja til Tina. Din beskrivelse af pigen minder meget om Tina og ikke Natalia. 

De svare også begge på samme nr. Selv om de har hver deres mobil nr. 

Det korrekt at det ligger i Nørresundby, og ud mod en stor vej. Men intet indekere at der skulle være et bordel der. 

Lejligheden er i stue etagen, så hurtigt inde ved dem. Og står i opgangen, så ingen blikke fra den store vej. 

Lejligheden er også ren, dog ikke så mange møbler. 

Hvis det er Natalia du har besøgt, så kan du bekræfte det med, at hun har et lille ubetydeligt ar nederst til venstre på maven. Ca 6-7 cm langt. Det har Tina ikke. 

Uden at være helt sikker, så mener jeg også Tina nævnte hun kom fra Moldova. Natalia nævnte med sikkerhed at hun kom fra Romania. 

Så prøv at besøge dem igen, og sikre dig at det er det rigtige pige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil tro du har været ved Tina I samme lejlighed. Jeg var der også 2 dage før, med henblik på at besøge Natalia. Men hun var optaget, og valgte derfor at sige ja til Tina. Din beskrivelse af pigen minder meget om Tina og ikke Natalia. 

De svare også begge på samme nr. Selv om de har hver deres mobil nr. 

Det korrekt at det ligger i Nørresundby, og ud mod en stor vej. Men intet indekere at der skulle være et bordel der. 

Lejligheden er i stue etagen, så hurtigt inde ved dem. Og står i opgangen, så ingen blikke fra den store vej. 

Lejligheden er også ren, dog ikke så mange møbler. 

Hvis det er Natalia du har besøgt, så kan du bekræfte det med, at hun har et lille ubetydeligt ar nederst til venstre på maven. Ca 6-7 cm langt. Det har Tina ikke. 

Uden at være helt sikker, så mener jeg også Tina nævnte hun kom fra Moldova. Natalia nævnte med sikkerhed at hun kom fra Romania. 

Så prøv at besøge dem igen, og sikre dig at det er det rigtige pige. 

 

Der var ikke et ar, så det kan meget muligt være Tina.

Jeg troede det var Natalia, jeg skulle møde, da det var hendes annonce jeg kontaktede.

tak for hjælpen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hoffington skrev, for 5 timer siden:

Der var ikke et ar, så det kan meget muligt være Tina.

Jeg troede det var Natalia, jeg skulle møde, da det var hendes annonce jeg kontaktede.

tak for hjælpen. :)

Jeg skrev også med Natalia første gang, men Tina åbnede døren. Du ikke i tvivl når du ser Natalia. Det er hende på billederne, og vejer ikke et gram over 45 kg. God tur igen. :)

Redigeret af Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamdersens skrev, den 24.11.2020 at 09:02:

Jeg tager forbi i dag, har booket en time, så får i min anmeldelse også

God tur og velkommen på eroguide. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hoffington skrev, den 22.11.2020 at 13:16:

Jeg har haft en anden oplevelse i dag.

https://annoncelight.dk/showad/304623

Jeg har besøgt hende i dag, hun er fra Moldova. jeg skræv til nummeret i annoncen, og aftalte en tid.

stedet er i Nørresundby, og det er bestemt ikke diskret, det ligger ud til en stor vej.

jeg tror ikke billederne er ægte, men hun er ret almenlig og sød. sexen var ikke noget særligt.

sted 2 af 10

pige 5 af 10

sex 5 af 10

jeg kommer ikke igen.

Hej Hoffington,

Jeg tror de er to piger på adressen, Natalia som jeg har besøgt , er meget "petite" og er ikke blondine mere som vist på billederne. Vil tror hun er max 1,5m høj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, den 25.11.2020 at 09:28:

God tur og velkommen på eroguide. :)

så fik jeg besøgt Natalia

hun er en sød pige og meget smuk med en ung krop, inden jeg havde talt til 2 havde hun smidt alt tøjet, hvilket tog gnisten fra mig, da jeg er den blide rolige type.

hun rykkede hidsigt i mit lem og det gjorder det bestemt ikke lettere, men efter at hun havde taget trykket var det behageligt at snakke med hende, hun strøg sine blide små hænder over min krop imens vi hygge snakkede. hun er 21 og bor sammen med sin kæreste her i danmark, der er ikke planer om at stoppe eller skifte adresse.

hvis du kan lide en smuk ungpigekrop er hun et besøg værd, men det er lidt for meget maskin sex efter min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamdersens skrev, for 21 timer siden:

så fik jeg besøgt Natalia

hun er en sød pige og meget smuk med en ung krop, inden jeg havde talt til 2 havde hun smidt alt tøjet, hvilket tog gnisten fra mig, da jeg er den blide rolige type.

hun rykkede hidsigt i mit lem og det gjorder det bestemt ikke lettere, men efter at hun havde taget trykket var det behageligt at snakke med hende, hun strøg sine blide små hænder over min krop imens vi hygge snakkede. hun er 21 og bor sammen med sin kæreste her i danmark, der er ikke planer om at stoppe eller skifte adresse.

hvis du kan lide en smuk ungpigekrop er hun et besøg værd, men det er lidt for meget maskin sex efter min smag.

Helt enig samme oplevelse her. Maskinsex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...