Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg leder efter jeres gode anbefalinger, hvor massagen er rigtig pirrende. Jeg leder efter steder hvor det er en naturlig del af massagen at man bliver pirret. Har i nogle gode anbefalinger?

Helst i Østjylland området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
YARRAK skrev, for 16 minutter siden:

Hej 

Jeg leder efter jeres gode anbefalinger, hvor massagen er rigtig pirrende. Jeg leder efter steder hvor det er en naturlig del af massagen at man bliver pirret. Har i nogle gode anbefalinger?

Helst i Østjylland området.

Hos Mayuree i Skødstrup bliver der pirret til den store guldmedalje, men det stopper der. Ingen afslutning :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prikken skrev, for 12 timer siden:

Hos Mayuree i Skødstrup bliver der pirret til den store guldmedalje, men det stopper der. Ingen afslutning :-)

Korrekt , her faar du efter min mening , en af de bedste sensuelle massager, man kan opdrive i DK , meget proff. ,

og ja, som skrevet ingen fysisk afslutning . Husk at bestille tid hvis det er noget for dig/jer , Forretningen har nemlig 

mange kunder , og rigtig mange faste !!   N.B. Jeg er fast mindst 2 gange om Maaneden naar jeg er i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg synes da at hvis man tager en snak med pigerne, inden start, så kan man få meget pirring alle steder.

Jeg tænker her på dem som er på AL.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...