Spir 10 Skrevet 21. November, 2020 Hej, er der ingen herinde der har besøgt Emma, den liderlige massør, og har erfaring med hende Hun skriver, hendes billeder er ægte - er hun dansker ? Kan se hun skifter mellem Kolding, Haderslev og Harndrup https://annoncelight.dk/showad/307394 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 21. November, 2020 Hun er smuk. Er hun ægte kommer hun på listen når jeg køre i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5250 Skrevet 21. November, 2020 Ud fra billederne tror jeg ikke hun er dansk . Måske polsk eller russer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 21. November, 2020 Jeg vil gætte på, billeder er " lånt " fra et modekatalog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 22. November, 2020 Frodige Ida skrev, for 19 timer siden: Ud fra billederne tror jeg ikke hun er dansk . Måske polsk eller russer. Er fra Tyskland, har hun fortalt mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 22. November, 2020 Har du da besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg