Hop til indhold

Recommended Posts

modensønderjyde skrev, for 18 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/293860

Hej er der nogen som har været her for nylig og kan fortælle lidt ? Jeg har selv været der en gang, men det er længe siden. Foretrækker Lotus i Aabenraa http://www.lotus-kropsmassage.dk/.

Men der kan man kun få HJ.

Ja kunne være nice med en opdatering af status i søndergade... var jo en der spurgte i sidste ugen -uden svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 minutter siden:

Ja kunne være nice med en opdatering af status i søndergade... var jo en der spurgte i sidste ugen -uden svar...

Maaske , grundet ikke noget at skrive om ,  og hvis det er proff. Thai massage som prioritet 1 man leder efter ! saa tror jeg slet ikke dette er stedet .

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, 1 time siden:

Maaske , grundet ikke noget at skrive om ,  og hvis det er proff. Thai massage som prioritet 1 man leder efter ! saa tror jeg slet ikke dette er stedet .

Nogen gange går tingene stærkt -noget som var godt en gang -kan pludselig være mindre godt -og modsat... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var mig der spurgte sidste dag.

Jeg tog chancen og var et smut forbi. Massagen er ikke værd at tale om, men det var jeg allerede klar over da jeg fik det helt klassiske menukort.

Pigen til gengæld, sød meget snakkende og berøringsvenlig der var ikke steder mine hænder fingre og tunge ikke måtte være. Tid er også relativt  bestilte 30 min og var ude efter en lille time 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soldat37 skrev, for 9 timer siden:

Det var mig der spurgte sidste dag.

Jeg tog chancen og var et smut forbi. Massagen er ikke værd at tale om, men det var jeg allerede klar over da jeg fik det helt klassiske menukort.

Pigen til gengæld, sød meget snakkende og berøringsvenlig der var ikke steder mine hænder fingre og tunge ikke måtte være. Tid er også relativt  bestilte 30 min og var ude efter en lille time 

Hvad er prisen for 30. min ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...