Hop til indhold
JegVilDomineres

God massage aalborg

Recommended Posts

Hej. 

På mine sidste besøg har jeg været uheldig med massagen som ikke var noget og skrive hjem om. Så derfor søger jeg et sted som giver en god massage også selv HJ bagefter. 
Er der nogle som har nogle nye anbefalinger?  Er sku øm i hele kadaveret efter en lang arbejdsuge.

pft :

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, 1 time siden:

Hej. 

På mine sidste besøg har jeg været uheldig med massagen som ikke var noget og skrive hjem om. Så derfor søger jeg et sted som giver en god massage også selv HJ bagefter. 
Er der nogle som har nogle nye anbefalinger?  Er sku øm i hele kadaveret efter en lang arbejdsuge.

pft :

Ja, hvis du vil have en virkelig grundig og kyndig massage, som spænder fra hård til fast og har pirrende elementer, så anbefaler jeg Siam Thai Massage i Nørresundby. Massagen er helt i top og hun er en dejlig voksen kvinde der taler dansk og forstår at føre en samtale. Derudover kan du tilkøbe ekstra, bl.a. hj :)

Link: https://annoncelight.dk/showad/270898

Del dette indlæg


Link til indlæg
FAT skrev, for 1 minut siden:

Er den ikke lukket?

Nej, det tror jeg ikke. Hun er bare svær at få en aftale med. Jeg kommunikerede med hende for et par uger siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, for 10 minutter siden:

Ja sommetider er der åbent har jeg set, men som om der er optaget meget længe.

 

Du skal bestille tid eller være meget heldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 20 timer siden:

Du skal bestille tid eller være meget heldig.

Ja har ellers før bare gået derind

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...