Hop til indhold
Stranddreng

Nuru massage af Mickie (?) hos Kinnaree Thai Massage på Hvidovrevej

Recommended Posts

Jeg havde læst den gode anmeldelse af Nuru massage af Vida hos Kinnaree, så det tænkte jeg, at det skulle jeg da også prøve.

Jeg var ikke så kvik, at jeg bad om Vida, men tænkte, at det gik nok. :)

Jeg blev modtaget at en sød kvinde (Mickie - eller noget deromkring), som ikke tilbød mig et bad, men sendte mig op direkte på briksen. Jeg havde bedt om en time, og hun gik igang med den varme nuru gel. Det var sådan set fint nok, og hun gave en OK god massage med hænder, albuer og knæ (en lille smule). Hun beholdt imidlertid trusserne på - og der var ikke noget med lækre bryster, der gled over min krop eller noget. Der var lidt berøring af røv og indersiden af lårene - men ikke noget, som ville gøre nogen stiv.

Efter en halv time prikkede hun mig på ryggen - og jeg kunne forstå, at jeg skulle vende mig om (hun var ikke særligt god til engelsk - men det gik da). Jeg tænkte, at NU skulle det til at blive godt. Hun gik da også i gang med gel-en, men jeg tror sgu ikke rigtigt hun gad, for hun spurgte ret hurtigt, om jeg ville have et handjob. Det havde jeg jo sådan set hele tiden tænkt, at det skulle ende med - mod ekstrabetaling - men jeg kunne forstå, at min bestilling på en times massage så blev til en halv times massage. Som sagt var jeg endnu ikke blevet stiv, men hun gik så all-in på pikken og fik mig da også til at sprøjte - men det kunne jeg nu have gjort bedre selv. Jeg fik tilbudt et bad - alene - og gik derfra lettere frustreret. Det var ikke lige det, jeg havde håbet på :mellow:

Som andre også har sagt, er det et fint sted, og der var p-plads til rådighed, så de ting er på plads - men det var en skuffende oplevelse. Mickie (?) var sådan set OK lækker og sød - de skriver, at de er op til 35 år - det er nok hende, der ligger i den høje ende. :) Jeg gætter på 165 cm og ikke den spinkle type - men så havde hun til gengæld gode bryster - men som sagt - ærgerligt, at hun ikke brugte dem på mig! :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både på Kinnaree og andre Thai steder, skal du sørge for at aftale hvad du vil inden du går i gang. Her mener jeg alle detaljer.  

Jeg har også prøvet Nuru på stedet Kinnaree og blevet skuffet over mangler ved afslutning. Der er piger som ikke vil alt, hvilket de selvfølgelig har lov til. Derfor skal hele aftalen, også prisen, være på plads. Hvis man ikke kan få det ønskede på dagen, må man gå og komme igen en anden dag. 

Nuru er specielt, og de kan de normalt på Kinnaree. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 23.11.2020 at 07:37:

Både på Kinnaree og andre Thai steder, skal du sørge for at aftale hvad du vil inden du går i gang. Her mener jeg alle detaljer.  

Jeg har også prøvet Nuru på stedet Kinnaree og blevet skuffet over mangler ved afslutning. Der er piger som ikke vil alt, hvilket de selvfølgelig har lov til. Derfor skal hele aftalen, også prisen, være på plads. Hvis man ikke kan få det ønskede på dagen, må man gå og komme igen en anden dag. 

Nuru er specielt, og de kan de normalt på Kinnaree. 

Ja, jeg måske nok bare ikke så erfaren. Næste gang sørger jeg for en skriftlig kontrakt! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...