Hop til indhold

Recommended Posts

Hey gutter,

Desværre syntes jeg at løbe ind mange fakers som enten er til stede på platformen for at give liv eller for at snyde... 

Men Christina har jeg haft spændende snakke med og egentlig virkede hun 4real. Desværre er der nogle små advarselslamper som lyser og jeg vil derfor høre om der er nogen som har erfaringer de vil dele? 

https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-OQJVRn

Bh Skivemd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev sammen med hende da jeg var på SD, hun fiskede efter alt muligt men kom aldrig med nogen konkrete svar på spørgsmål, så stoppede skriveriet efter noget tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, den 20.11.2020 at 22:43:

Hey gutter,

Desværre syntes jeg at løbe ind mange fakers som enten er til stede på platformen for at give liv eller for at snyde... 

Men Christina har jeg haft spændende snakke med og egentlig virkede hun 4real. Desværre er der nogle små advarselslamper som lyser og jeg vil derfor høre om der er nogen som har erfaringer de vil dele? 

https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-OQJVRn

Bh Skivemd

Hej

Jeg har mødtes med Christine, men vil pga diskretion ikke udlevere hende her. 
 

BH Jens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke mødt hende. Men har sendt hende en velgennemtænkt besked, og hendes svar var bare "Tak". Ingen refleksion ift. mit spørgsmål omkring interessen for at finde ud af noget.
Men det er selvfølgelig også en måde at melde ud på, hvis man ikke er interesseret :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Christine22 er en 100 pct. falsk profil. Det er en person, der vil lave sjov med mænd. Hendes spørgsmål om alt muligt er helt, helt anderledes end andre piger på siden. Det er en 100 pct. falsk profil.  Spild ikke tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...