Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre 

For noget tid siden besøgte jeg Nikita, jeg havde inden mit møde læst positivt om hende her på siden. 
endelig lykkes det at få en aftale på plads og turen gik mod Bording.

Nikita er meget skønt at snakke i telefon med og hun er bestemt venligt og imødekommende. Hun åbner døren og man ser hendes smukke ansigt... Wow. 
Vi får snakket lidt og bliver enig om at smide tøjet. Her stopper det så, jeg bliver noget overrasket over de “ungpige” bryster. Det er to hudflader hvor brystvorterne er gemt inde i. (Undskyld, men det var ikke ungpigebryster)
hendes kys var ok, men jeg valgte at takke nej efter første omgang, røgsmagen var ikke lige mig. Hendes blow var super lækkert ! Men hendes små klynk som forsøg på støn var simpelhen for ligegyldige, for mig var det en 100% ligegyldig oplevelse som ikke er et besøg værd. 

stedet var fint og diskret. 
Pigen var meget sød.

oplevelsen var ligegyldigt 

link. https://annoncelight.dk/showad/290106

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte hende også her i weekenden. Hun er pæn og sød. Hun hør sit bedste for at man går en god oplevelse. Hun har fået fjernet implantater i brysterne med det resultat at der hænger to ret slappe hudfolder. Det var noget af et turn off. Selv om alt det andet var i orden. 
kommer jeg igen. Måske..,, måske ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...