Hop til indhold
Hunting for beaver

Husk børnene

Recommended Posts

Kære venner :)

Husk at i dag er børnenes internationale dag

Kys, knus, kram, støt og lyt til dit barn i dag som du I øvrigt gør resten af årets 364 dage 

Hvis du ikke selv har børn så er der ret sikker et eller flere i din nærmeste familie 

Børn har også rettigheder 

Respekt til alle børn som jo er vores fremtid

 

IMG_20200718_153452.jpg

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja @Hunting for beaver

Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Kys, knus, kram, støt og lyt til dit barn i dag som du I øvrigt gør resten af årets 364 dage 

Som du ved min datter er voksne pige, men stadigvæk en lille pige for mig og hun får kys, kram, og støtter hver dag 

Og jeg har haft fornøjelsen gennem mit arbejde at hjælpe og beskytter tusindvis børrn rundt i verden, de små stjerner har givet mig noget som alle pengene i verden kan ikke erstatte, nogle af dem vil delte sidste stykke slik med mig :wub:

Har også haft rystende oplevelse, mødte børn som har oplevet frygtelig ting, har grædt i skjul at de kan ikke se min smerte, har haft lyst, må guderne tilgiver mig, at dræbe folk 

Øh hvorfor er mennesker så ondt

Husker at børn er smukkeste væsen i livet 

@Hunting for beaver du er ikke barn ,men du får kys og karm for dig tråd 

Godt weekend til alle søde mennesker 

Sebmus 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Hvis du ikke selv har børn så er der ret sikker et eller flere i din nærmeste familie 

Og selvom der ikke er, skal du kun en generation tilbage for at der var ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Ja lad os støtte op om børnene de er vores fremtid, selv har jeg ingen børn, jeg er kun nået til de forberedende øvelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerherre skrev, den 20.11.2020 at 13:08:

selv har jeg ingen børn, jeg er kun nået til de forberedende øvelser.

Det også helt ok, held med at lave dem :)

det kræver max. 5-7 minutters hårdt arbejde, men til gengæld har du så også minimum 18 års glæde og nydelse af dem bagefter :D;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre
Hunting for beaver skrev, den 21.11.2020 at 15:28:

Det også helt ok, held med at lave dem :)

det kræver max. 5-7 minutters hårdt arbejde, men til gengæld har du så også minimum 18 års glæde og nydelse af dem bagefter :D;)

Det vil jeg give dig ret i, jeg ville gerne have haft børn og at det ikke er blevet til noget er der flere grunde til. Jeg kender også kvinder der siger at som verden ser ud i dag vil de ikke have børn.  Direktøren for Børns Vilkår Rasmus Kjeldahl har netop udgivet en debatbog om emnet og hvad der er for et samfund børn og unge kommer til at vokse op i, jeg har ikke læst det hele, men han skriver bla. at vi knækker de unge når de skal vokse op i et samfund med karakterræs for at kunne klare sig i en stadig mere kompleks og globaliseret verden.  God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...