Hop til indhold

Recommended Posts

Sexy_Joe skrev, for 23 minutter siden:

Læs med her. Det er den samme person. Hun skifter navn heletiden. Måske læser hun med her. 

 

Begge profiler er aktive på SD og der er ca. 20cm højde forskel på dem. Så om det er samme person!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy_Joe skrev, for 36 minutter siden:

Læs med her. Det er den samme person. Hun skifter navn heletiden. Måske læser hun med her. 

 

Super tak for info! Men kan se at den en skriver på engelsk og den anden på dansk? Men holder lige øje:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 2 timer siden:

Begge profiler er aktive på SD og der er ca. 20cm højde forskel på dem. Så om det er samme person!?

Så du mener det er to forskellige profiler?  Begge profiler har samme billed på med mindre de er tvillinger.. 

Og lige en Update. Denne profil eksistere ikke mere. Haha. Spændt på hvilke navn hun nu opretter profil på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy_Joe skrev, for 5 minutter siden:

Så du mener det er to forskellige profiler?  Begge profiler har samme billed på med mindre de er tvillinger.. 

Og lige en Update. Denne profil eksistere ikke mere. Haha. Spændt på hvilke navn hun nu opretter profil på. 

Update burde være at du er blevet blokeret, for vi andre kan godt se begge profiler!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy_Joe skrev, for 12 minutter siden:

Så du mener det er to forskellige profiler?  Begge profiler har samme billed på med mindre de er tvillinger.. 

Og lige en Update. Denne profil eksistere ikke mere. Haha. Spændt på hvilke navn hun nu opretter profil på. 

Ja det gør jeg! Jeg kan ikke se at det samme billede de har på, tror du er bliver blokeret ven! For jeg kan godt se den stadig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denfrække80 skrev, for 9 timer siden:

Ja det gør jeg! Jeg kan ikke se at det samme billede de har på, tror du er bliver blokeret ven! For jeg kan godt se den stadig

Nej jeg har selv blokeret den min ven. Og Begge profiler er af samme person. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 10 timer siden:

Update burde være at du er blevet blokeret, for vi andre kan godt se begge profiler!

Har selv blokeret den. Derfor jeg ikke kan se den mere. Haha 

Redigeret af Sexy_Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har oprettet ny profil, som jeg har blokeret. Nået at kopiere linket og efterfølgende gik ind på, hvor den siger profil ikke fundet. :). Så det fungere fint. 

Redigeret af Sexy_Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...