Hop til indhold
ekek

sex uden duft og smag

Recommended Posts

Det er velkendt, at en hyppig senfølge af en ellers vel overstået covid-19 er, at man mister både smags og lugtesans eller - måske værre - velkendte dufte pludselig forekommer anderledes og måske direkte ubehagelige. Er der nogen, der har været igennem det, og som vil fortælle om det?

Jeg har svært ved at forestille mig sex helt uden de to sanser. Er det stadig stimulerende at slikke fisse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

It’s very individual how you experience the loss of taste and smell.

For me it was totally gone, zit nada. I tested everything. 
Wasabi- just some sense in my throath

Islay Whiskey- just a burning sensation in my throat.

I even tried rotten fermented fish. It was a very strange couple of weeks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik konstateret Covid-19 igår og har været i selvisolation siden. Jeg har ingen idé om hvordan og hvem jeg er blevet smittet af, men mine symptomer er og har været magen til almindelig influenza. Høj feber, vejrtrækningsproblemer, hoste, snottet, og så har jeg mistet min lugte og smagssans. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
udinaturen skrev, for 41 minutter siden:

Jeg fik konstateret Covid-19 igår og har været i selvisolation siden. Jeg har ingen idé om hvordan og hvem jeg er blevet smittet af, men mine symptomer er og har været magen til almindelig influenza. Høj feber, vejrtrækningsproblemer, hoste, snottet, og så har jeg mistet min lugte og smagssans. 

God  bedring til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, 1 time siden:

Det er velkendt, at en hyppig senfølge af en ellers vel overstået covid-19 er, at man mister både smags og lugtesans eller - måske værre - velkendte dufte pludselig forekommer anderledes og måske direkte ubehagelige. Er der nogen, der har været igennem det, og som vil fortælle om det?

Jeg har svært ved at forestille mig sex helt uden de to sanser. Er det stadig stimulerende at slikke fisse?

er du smittet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lugte om smags-sansen vendte tilbage for mig efter et par uger, ganske langsomt... med et ble barn, var det faktisk helt okay at tage lorte bleen i den periode.

Havde en ret slem halsbetændelse men feberen kom aldrig over 39 (eller så har jeg sovet fra det).

Oral sex er primært noget jeg gør for hende, syntes ikke det tabte noget væsentligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SimonHappy skrev, for 52 minutter siden:

er du smittet?

Næh heldigvis. Jeg er bare nysgerrig og en smule bekymret. Jeg slikker fisse for min egen fornøjelse (men det er bestemt en fordel hvis damen også nyder det), og tænkte på, hvordan det ville være helt uden lugt og smag. Håber stadig nogen kan fortælle om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...