Hop til indhold

Strapon

Featured Replies

Skrevet
mandfyn skrev, for 1 time siden:

Leder efter en kvinde, der kan lide at bruge strapon.

Nogen der kender eller kan anbefale en ?

Der er mange

Lady Iris og Illona i Odense vil jeg fremhæve, men også Madame Sascha, Cherie og Livsstilsdomina Anita (hvis hun ikke er stoppet) kan jeg anbefale.

God fornøjelse

Skrevet
Lasselas skrev, 1 time siden:

Livsstilsdomina Anita

Vækker skønne minder. Kan man stadigvæk møde hende?

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 8 timer siden:

Vækker skønne minder. Kan man stadigvæk møde hende?

Hun er ret unik. Jeg besøgte hende i Rødovre for et par år siden, men efter Coronaen har hun vist ikke haft annoncer i EB.

Hun må være 60-61 år nu, så måske hun er gået på Pension. Hun bor i øvrigt ikke i Danmark, så måske det også spiller ind.

Skrevet
Lasselas skrev, den 20.11.2020 at 07:42:

Hun er ret unik. Jeg besøgte hende i Rødovre for et par år siden, men efter Coronaen har hun vist ikke haft annoncer i EB.

Hun må være 60-61 år nu, så måske hun er gået på Pension. Hun bor i øvrigt ikke i Danmark, så måske det også spiller ind.

Anita er da stadig aktiv og hun står stadig skarpt. Har haft glæden at træffe hende i Rødovre på torsdage. 

Skrevet

Stadig annonce i EB om torsdagen?

• 4 weeks later...
Skrevet
glade_lars skrev, den 25.11.2020 at 07:44:

Anita er da stadig aktiv og hun står stadig skarpt. Har haft glæden at træffe hende i Rødovre på torsdage. 

Hvor annoncerer hun? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.