Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lasselas
mandfyn skrev, for 1 time siden:

Leder efter en kvinde, der kan lide at bruge strapon.

Nogen der kender eller kan anbefale en ?

Der er mange

Lady Iris og Illona i Odense vil jeg fremhæve, men også Madame Sascha, Cherie og Livsstilsdomina Anita (hvis hun ikke er stoppet) kan jeg anbefale.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Gammel rotte skrev, for 8 timer siden:

Vækker skønne minder. Kan man stadigvæk møde hende?

Hun er ret unik. Jeg besøgte hende i Rødovre for et par år siden, men efter Coronaen har hun vist ikke haft annoncer i EB.

Hun må være 60-61 år nu, så måske hun er gået på Pension. Hun bor i øvrigt ikke i Danmark, så måske det også spiller ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 20.11.2020 at 07:42:

Hun er ret unik. Jeg besøgte hende i Rødovre for et par år siden, men efter Coronaen har hun vist ikke haft annoncer i EB.

Hun må være 60-61 år nu, så måske hun er gået på Pension. Hun bor i øvrigt ikke i Danmark, så måske det også spiller ind.

Anita er da stadig aktiv og hun står stadig skarpt. Har haft glæden at træffe hende i Rødovre på torsdage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
glade_lars skrev, den 25.11.2020 at 07:44:

Anita er da stadig aktiv og hun står stadig skarpt. Har haft glæden at træffe hende i Rødovre på torsdage. 

Hvor annoncerer hun? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...