Hop til indhold

Recommended Posts

davs folkens! 

mit første indlæg og starter hårdt ud 

jeg har været på besøg i de fleste "butikker" rund om i Nørresundby og Aalborg

men nu kunne jeg godt tænke mig og finde en smuk tynd thai tøs :lol:

 

holder mig mest til omkring Aalborg 

hvem og hvor kan i anbefale? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loreax skrev, for 1 time siden:

jeg har været på besøg i de fleste "butikker" rund om i Nørresundby og Aalborg

men nu kunne jeg godt tænke mig og finde en smuk tynd thai tøs :lol:

holder mig mest til omkring Aalborg 

hvem og hvor kan i anbefale? :D

Hvad er det du søger efter, sådan lidt mere præcist? Massage med/uden HJ eller FP. Ung eller moden pige?

Har du prøvet Siam Massage i Nørresundby? Hun er en voksen pige der er pænt slank, giver fantastisk massage og dejligt "extra". :D Derudover er hun rigtig sød at snakke lidt med imens.

Link: https://annoncelight.dk/showad/270898

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 1 time siden:

Hvad er det du søger efter, sådan lidt mere præcist? Massage med/uden HJ eller FP. Ung eller moden pige?

Har du prøvet Siam Massage i Nørresundby? Hun er en voksen pige der er pænt slank, giver fantastisk massage og dejligt "extra". :D Derudover er hun rigtig sød at snakke lidt med imens.

Link: https://annoncelight.dk/showad/270898

Har stedet evt. en facebookside hvor man kan se billeder af hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Har stedet evt. en facebookside hvor man kan se billeder af hende? 

Det tror jeg ikke de har. Hun er ikke en ung, tynd pige men en voksen slank og køn dame. Tag da ind og sig hej til hende og se om det er noget for dig. Jeg gik bare ind fra gaden og spurgte om hun havde en time til massage. Jeg endte med at få virkelig god massage og fp. Rigtigt dejligt og hun er super sød.

Hvis du kan nøjes med massage og HJ så prøv Vingårdsgade 11 i Aalborg. Hun er ung, slank og smuk. Det er dog påklædt og med mundbind på det foregår og det ødelægger det en del for mig. En skam, for hun er dælme flot, giver skøn massage og en virkelig god håndtrold. https://annoncelight.dk/showad/286188

Redigeret af Grabbing

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loreax skrev, for 4 timer siden:

davs folkens! 

mit første indlæg og starter hårdt ud 

jeg har været på besøg i de fleste "butikker" rund om i Nørresundby og Aalborg

men nu kunne jeg godt tænke mig og finde en smuk tynd thai tøs :lol:

 

holder mig mest til omkring Aalborg 

hvem og hvor kan i anbefale? :D

Hvis du kender de fleste i Aalborg 

Så har du måske besøgt Gigi og thainisia. De er et bud og kan sommetider findes på AL

 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 1 time siden:

Det tror jeg ikke de har. Hun er ikke en ung, tynd pige men en voksen slank og køn dame. Tag da ind og sig hej til hende og se om det er noget for dig.

Nu spørger jeg fordi jeg ikke lige kommer fra egnen. Jeg vil ikke tage turen til Aalborg uden at være nogenlunde sikker på om hun er noget for mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Nu spørger jeg fordi jeg ikke lige kommer fra egnen. Jeg vil ikke tage turen til Aalborg uden at være nogenlunde sikker på om hun er noget for mig. 

 

Helt fint, det kan jeg godt følge dig i. Jeg gik derind fordi jeg trængte til at få løsnet muskelinfiltrationer men lod mig friste. Jeg kan, af gode grunde, ikke svare på om du synes det samme som mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...