Hop til indhold
FerieElskeren

Et par spørgsmål omkring FKK klubber

Recommended Posts

Hej,

Jeg er igang med at overveje hvad jeg skal til sommer og tænker at noget med nogle dejlige damer bestemt ikke er helt dumt!

Er der en af jer, der ved om der findes en FKK klub og hotel kombo? Altså hvor man overnatter på stedet og ellers at alt er som jeg har læst mig til at besøg på FKK klubber er?

Og mit andet spørgsmål - hvilken FKK klub er den bedste i Tyskland? Her tænker jeg på mængden og kvaliteten af pigerne og selve faciliteterne. Gerne et sted man kunne besøge et par dage i streg.

Håber at der er en af jer garvede folk herinde der kan hjælpe mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en af jer, der ved om der findes en FKK klub og hotel kombo? Altså hvor man overnatter på stedet )

Jeg har set at flere steder tilbyder/formidler overnatning og det kunne da også være interessant - især hvis man kunne tage damerne med på eget værelse fremfor de halvmørke bollerum uden dyner - ellers ville jeg nok foretrække et nogenlunde centratlbeliggende (i forhold til flere FKK klubber mv.) og evt. mere prisbilligt hotel el. lign - du kan bare søge på booking.com el. lign. - evt. bare søge på bynavne - så plejer der at komme noget med Übernachtung.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan forstå, skulle Artemis i Berlin være toppen af poppen - den største klub, bedste faciliteter, og flest piger. Til gengæld er der ikke andre FKK-klubber i Berlin, så du skal enten nøjes med dén, eller kombinere med flatrate-klubber, og GB-klubber.

NRW og Frankfurt am Main har mange klubber i omegnen, hvor flere er tæt på Artemis´ niveau. Så her kan du prøve flere kvalitets-klubber, over en lang weekend, eller længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan forstå, skulle Artemis i Berlin være toppen af poppen - den største klub, bedste faciliteter, og flest piger. Til gengæld er der ikke andre FKK-klubber i Berlin, så du skal enten nøjes med dén, eller kombinere med flatrate-klubber, og GB-klubber.

NRW og Frankfurt am Main har mange klubber i omegnen, hvor flere er tæt på Artemis´ niveau. Så her kan du prøve flere kvalitets-klubber, over en lang weekend, eller længere.

Efter min mening slår Oase og World Artemis på serviceniveauet og udendørsfaciliteterne (du kan knalde i haven eller bolleteltene)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min mening slår Oase og World Artemis på serviceniveauet og udendørsfaciliteterne (du kan knalde i haven eller bolleteltene)

Dét ved du med sikkerhed meget bedre end jeg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...