Guest Hissel Skrevet 19. November, 2020 Nogle der har mødt hende her? Fik hurtigt et møde op og stå, og vi mødtes. Desværre var der gået koks i hvordan betalingen skulle falde. Min fejl. men fuck hun var smuk. Så gad vide om hun også er god?? https://annoncelight.dk/showad/306687 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. November, 2020 Hvordan kan der gå "koks i hvordan betalingen skulle falde"? Er det ikke bare at betale kontant ved kasse 1 og så komme i gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hissel Skrevet 19. November, 2020 AalborgLook skrev, for 9 minutter siden: Hvordan kan der gå "koks i hvordan betalingen skulle falde"? Er det ikke bare at betale kontant ved kasse 1 og så komme i gang? Jo.. men når man troede jeg kunne betale med mobilepay, og ikke har kontanter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 19. November, 2020 muligt at det er pigen her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 19. November, 2020 (edited) Hissel skrev, for 2 timer siden: Nogle der har mødt hende her? Fik hurtigt et møde op og stå, og vi mødtes. Desværre var der gået koks i hvordan betalingen skulle falde. Min fejl. men fuck hun var smuk. Så gad vide om hun også er god?? https://annoncelight.dk/showad/306687 Jeps havde fornøjelsen i formiddags og jeg havde analog penge med. Utrolig smuk pige - og ikke mindst meget dejlig at snakke med. Både før og især bagefter. Var ikke sikker på at der var noget for mig i bilen, men da jeg sad i midten bag i bilen, med hendes hendes bryster hoppende foran mine øjne var jeg solgt. Ikke sidste gang jeg hygger mig med hende Helot Redigeret 19. November, 2020 af Helot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hissel Skrevet 19. November, 2020 Helot skrev, for 15 minutter siden: Jeps havde fornøjelsen i formiddags og jeg havde analog penge med. Utrolig smuk pige - og ikke mindst meget dejlig at snakke med. Både før og især bagefter. Var ikke sikker på at der var noget for mig i bilen, men da jeg sad i midten bag i bilen, med hendes hendes bryster hoppende foran mine øjne var jeg solgt. Ikke sidste gang jeg hygger mig med hende Helot Fedt.. kan slet ikke få hende ud af hovedet nu.. er hun til noget kinky også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 19. November, 2020 Hissel skrev, Lige nu: Fedt.. kan slet ikke få hende ud af hovedet nu.. er hun til noget kinky også? Fisk sad bare og nød den smukke kvinde. Først med de franske og bagefter helt normalt sex og dejlige dybe kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hissel Skrevet 19. November, 2020 Helot skrev, for 18 minutter siden: Fisk sad bare og nød den smukke kvinde. Først med de franske og bagefter helt normalt sex og dejlige dybe kys Superfransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 19. November, 2020 Nu sidder hun på en resteplads en hel dag. Hvordan går hun i bad. Tænker bare vis flere vil have sex og måske vil slikke lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hissel Skrevet 20. November, 2020 Helot skrev, for 12 timer siden: Fisk sad bare og nød den smukke kvinde. Først med de franske og bagefter helt normalt sex og dejlige dybe kys Er det superfransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 20. November, 2020 Hissel skrev, for 2 timer siden: Er det superfransk? står i hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 20. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/305269 Denne annonce er meget enslydende, bortset fra alderen. Er det samme person eller en fake ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg