Hop til indhold
HejDer

Anabell/Eva Århus

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/307486

Jeg har lige været en tur forbi Eva her til formiddag.

Hun er en sød, venlig og smuk ung dame. Billederne i annoncen er af hende, og de er meget retvisende (Hun ligner en kollega jeg engang havde:lol:)

Jeg fik uden problemer bestilt en times leg, og ankom på adressen hvor jeg blev lukket ind af skønheden, som kun var iført en lille g-streng.

F... hun er lækker, mellem 170-180 cm i højden, slank og med de mest perfekte faste bryster jeg længe har set. Hun leverede en fantastisk service med et skønt og vådt BJ, efterfulgt af ridetur og doggy, hvor jeg ikke kunne holde længe ;) Hun tilbød lidt massage inden runde 2 og jeg takkede ja. Det var skønt og afslappende, og runde 2 startede da jeg fik vendt mig rundt. Vi knaldede i forskellige stillinger indtil sveden løb fra mig, hvorefter vi byttede rundt så hun kom op i en omvendt cowgirl. efter lidt tid skiftede hun dog rundt til endnu et vådt, dybt og grunddigt BJ, indtil jeg kom i/omkring hendes mund :).

Efter denne dejlige omgang var der lige tid til et hurtigt bad og en lille snak, inden jeg fik tøjet på igen og kørte hjem med det største smil på læberne :D.

Det bliver til en stor anbefaling herfra, hun er sindtsygt fræk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for super anmeldelse, hun ser skøn og dejlig ud - 

Måske en lidt naivt og søgt udmelding - med hun ligner ikke en, der ALT for dybt nede i lommen på en klam pimp/kartel ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 14 minutter siden:

Tak for super anmeldelse, hun ser skøn og dejlig ud - 

Måske en lidt naivt og søgt udmelding - med hun ligner ikke en, der ALT for dybt nede i lommen på en klam pimp/kartel ....

Det var da så lidt, ja hun er mega skøn :) 

Jeg har besøgt 3 forskellige GP'er i den samme lejlighed nu, og har ikke set skyggen af nogen pimp/kartel eller mutter. Så jeg tror ikke der er andre end lejlighedens ejer, og GP'erne selv, som tjener penge i dette tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...