Hop til indhold
Guest Lasselas

TS Patricia

Recommended Posts

Guest The Dark Knight

Jeg har mødt Patricia og kan bekræfte, at det er hende på billederne. 
 

Blev faktisk meget positiv overrasket, da jeg synes hun så endnu pænere ud i virkeligheden samtidig med, at hun var meget velplejet, sød og feminin og har tilmed en rigtig god serviceminded tilgang. 
 

Patricia har helt klart min anbefaling! 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har mødt Patricia og kan bekræfte, at det er hende på billederne. 
 

Blev faktisk meget positiv overrasket, da jeg synes hun så endnu pænere ud i virkeligheden samtidig med, at hun var meget velplejet, sød og feminin og har tilmed en rigtig god serviceminded tilgang til sit job. 
 

Patricia har helt klart min anbefaling! 

Øh - det var så ikke min mening at citere mit eget indlæg, ved ikke lige hvad der gik galt :)

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Øh - det var så ikke min mening at citere mit eget indlæg, ved ikke lige hvad der gik galt :)

DU skulle måske også koncentrater dig om i hvilke forum du lægger op så ville det jo være godt en et link så man ved hvem det drejer sig om. Patricia er et meget brugt navn i denne verden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Pite skrev, for 53 minutter siden:

DU skulle måske også koncentrater dig om i hvilke forum du lægger op så ville det jo være godt en et link så man ved hvem det drejer sig om. Patricia er et meget brugt navn i denne verden. 

 

Hvad snakker du om? Det er ikke mig der har startet denne tråd. Jeg forsøger blot at hjælpe en anden bruger med sin forespørgsel om Patricia, som han i øvrigt har smidt et link med i sin forespørgsel. 
 

Så med andre ord, så er du helt gal på den. 
 

Har lagt mærke til at trådstarteren har lagt sin forespørgsel i en umiddelbart forkert tråd, men omvendt så er det måske noget dominansagtig han søger og det tilbyder Patricia jo også. 
 

Men det må du spørge trådstarteren om og ikke mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Pite skrev, for 3 timer siden:

DU skulle måske også koncentrater dig om i hvilke forum du lægger op så ville det jo være godt en et link så man ved hvem det drejer sig om. Patricia er et meget brugt navn i denne verden. 

 

Tak til The Dark .... for info.

 

Så er Pite ude med riven igen.

 

Det er et helt bevidst valg at starte tråden, hvor den er, da TS Patricia også tilbyder Dominans, som er det jeg søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...