Hop til indhold
LeifNissen

SugarDaters Rabatkode?

Recommended Posts

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at prøve SugarDaters, men for at kunne bruge siden skal man betale, hvilket er fair nok, men så vidt jeg kan se har de ingen prøveperiode eller lign. og synes at skulle binde sig i minimum 4 uger til 89 kr om ugen er lidt meget for bare at prøve siden. Har i andre fået en rabatkode eller på anden måde kunne slippe billigere første gang i skulle prøve siden?

Mvh

Nissen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Leif.

Hvis du ikke har 350,- til en måneds abb. kan du nok heller ikke betale "sugar" til pigerne.

Sæt lige tingene i perspektiv....

Tro mig, de penge er givet godt ud. Du får mange dejlige oplevelser gennem SD..!!

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere fik man et tilbud om et par dages prøvemedlemsskab, hvis man ikke havde købt adgang efter et par uger efter man oprettede sig - ved ikke om det stadigt gælder.

Om det er pengene værd er der delte meninger om, læser du i sugardating sektionen af eroguide så er det for største delen, blot en mere besværlig måde at finde en prostitueret på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden:

Tidligere fik man et tilbud om et par dages prøvemedlemsskab, hvis man ikke havde købt adgang efter et par uger efter man oprettede sig - ved ikke om det stadigt gælder.

Om det er pengene værd er der delte meninger om, læser du i sugardating sektionen af eroguide så er det for største delen, blot en mere besværlig måde at finde en prostitueret på ;)

Jeg kan jo kun tale for mig selv. Jeg synes at det er pengene værd.

Første gang man mødes med en pige, kan det godt være lidt dyrt, og hun går typisk hurtigt igen.

Men hvis man gerne vil mødes igen, bliver det hyggeligere og billigere...

Jeg vil kalde det et venskabligt forhold med fordele.. (friends with benefits)...

Det værste er de mange falske profiler. Dem kan man desværre spilde lang tid på.

Det er uforståligt for mig, at nogle gider skrive sammen med en, blot for at blokere en, eller bare aldrig dukke op, som aftalt...

De må virkeligt have et trist liv, når de bruger deres tid på det. Men det må man tage med....

Tror man bliver bedre til at sortere i profilerne med tiden.....

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 2 timer siden:

Hej Leif.

Hvis du ikke har 350,- til en måneds abb. kan du nok heller ikke betale "sugar" til pigerne.

Sæt lige tingene i perspektiv....

Tro mig, de penge er givet godt ud. Du får mange dejlige oplevelser gennem SD..!!

Mvh.

Det er mange år siden, sitet var pengene værd. Især efter de satte prisen op. Siden er fyldt med useriøs tøser der bare sælger billeder, eller nogle der vil lokke en over på andre betalings sider. Det er tydeligt krav til profil tekst og billeder ikke gælder pigerne for ser tit eksempler på billeder eller tekst der normalt ikke vil blive godkendt. Eks tydeligt fake billeder Google finder osv. 

 

Siden var guld i sine unge dage men nu til 380kr eller hvad det nu er, er det godt nok for dyrt. 

Ja man kan stadig finde en enkelt eller 2 nye søde, men for de 2 rigtigt piger har du måske været igennem 30 fake eller useriøs. 

 

Og sjovt som der altid er en der skriver til en kort efter ens konto udløber.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
poulhansen skrev, for 20 minutter siden:

Siden var guld i sine unge dage men nu til 380kr eller hvad det nu er, er det godt nok for dyrt. 

Underligt at der ikke kommer alternativer - Eroguide burde tage konkurrencen op og lave speciel sektion til det - gerne gratis - eller hvor man kun betalte et mindre gebyr/år ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 26 minutter siden:

Underligt at der ikke kommer alternativer - Eroguide burde tage konkurrencen op og lave speciel sektion til det - gerne gratis - eller hvor man kun betalte et mindre gebyr/år ;-)

Så Eroguide-teamet skal påtage sig ekstra arbejde og udgifter (til fx programmering, en øget trafik, support, etc.) mod at blive betalt gratis eller i bedste fald, et symbolsk beløb?
Det lyder som noget, der kun er fordele i for EG. Hvad mon de venter på? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 7 minutter siden:

Så Eroguide-teamet skal påtage sig ekstra arbejde og udgifter (til fx programmering, en øget trafik, support, etc.) mod at blive betalt gratis eller i bedste fald, et symbolsk beløb?
Det lyder som noget, der kun er fordele i for EG. Hvad mon de venter på? ;)

Det kan jo skrues sammen på mange måder, vi har jo allerede Annoncelight, der nemt kunne udbygges med forbedrede søgefunktioner - og mange skriver allerede privat sammen herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Det kan jo skrues sammen på mange måder, vi har jo allerede Annoncelight, der nemt kunne udbygges med forbedrede søgefunktioner - og mange skriver allerede privat sammen herinde.

Nemlig, programmering kan fint løse den sag. Nu skal vi bare have overtalt en dygtig programmør til at arbejde gratis.
Som sagt, det er en mulighed uden sidestykke ;)

Nat nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 4 timer siden:

Hvis du ikke har 350,- til en måneds abb

Det er skam heller ikke fordi jeg ikke har pengene :) er bare en person der går ind for "smagsprøver" inden man bruger penge på ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
poulhansen skrev, for 4 timer siden:

 

 

Og sjovt som der altid er en der skriver til en kort efter ens konto udløber.. 

Er det de samme, som står bag auktionsdate? Der "fiskede" jeg for en del år siden, med godt resultat. Så gik prisen op og indholdet ned, og så smuttede jeg - og får nu og da en mail derfra, om at der er en, der har skrevet til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 15 timer siden:

Det kan jo skrues sammen på mange måder, vi har jo allerede Annoncelight, der nemt kunne udbygges med forbedrede søgefunktioner - og mange skriver allerede privat sammen herinde.

Modereringen af Annoncelight er også til at lukke op og skide i - der kunne et par moderatorer fra EG lære dem en ting eller to

Tror dog en direkte fane med "Sugardating" ved siden af annoncer for regulær prostitution, er at rykke linjerne liiige tæt nok på hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 6 timer siden:

Tror dog en direkte fane med "Sugardating" ved siden af annoncer for regulær prostitution, er at rykke linjerne liiige tæt nok på hinanden

Øh - Annoncelight var oprindeligt mest for amatører/piger, der lejlighedsvis søgte erhvervet og privat/diskret, men især efter Eroguides overtagelse har flere og flere mere proffesionelle glædespiger også fundet vej til siderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Øh - Annoncelight var oprindeligt mest for amatører/piger, der lejlighedsvis søgte erhvervet og privat/diskret, men især efter Eroguides overtagelse har flere og flere mere proffesionelle glædespiger også fundet vej til siderne.

Om de er amatørere eller pro er vel reelt ét fedt; det er bare ikke "sugardating".

At sidesætte de to, som menu-punkter i en søgning efter købesex -eller- penge-for-en-gåtur, er en portal til uanede mængder galde og maveonde fra a) forummet, og/eller b) en nævenyttig journalist

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...