Hop til indhold
Guest Runaldo

Trine Tease - Ganske enkelt, en fantastisk fornøjelse.

Recommended Posts

Guest Runaldo

Ja overskriften siger næsten det hele, men jeg har et par yderligere tilføjelser.

Det hele startede egentlig for ca 1år siden. Jeg havde prøvet at book'e en tid med hende, men måtte 2 gange i 2012 slå forgæves og endnu en gang efter nytår. Men så slog heldet endelig til, og THANK GOD!

Jeg kommer til det aftalte sted, går ind af døren og da den bliver åbnet, står der en smuk, lille kvinde/pige med en fantastisk udstråling og tager imod een. Kunne kalde det 'Love at first sight!'.

Bliver budt indenfor, og efter betalingen er sket, begynder al det sjove så.

Jeg må indrømme, især efter idag, jeg elsker virkelig bryster. Især når de sidder på en kvinde der udstråler en skønhed som ikke kun er udenpå, og en varme der gør at man er virkelig tilpas. Dertil elsker jeg virkelig store bryster. Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når jeg tænker tilbage.

Selve akten var fantastisk - jeg vil ikke beskrive hvad der skete, hvornår og hvordan, for det er lidt for billigt imo, men, der var ingen 'rush', hun var god til at give sig tid, god til at snakke og finde ud af hvornår og hvad var det rette.

Dét at hun kysser, er kun et kæmpe plus. Jeg er ikke den store erfarne indenfor glædespige-faget hvad angår besøg, men, det gør virkelig akten meget bedre. Og mere personlig. Endnu mere, er hun god til at holde øjenkontakten, og det tænder mig virkelig - det gør bare det hele endnu bedre, og meget mere intimt.

Vi overskred tiden lidt, med ca 15minutter, så, det viser allerede at hun er et 'class act'.

Som jeg nævnte tidligere, er jeg ikke den størst erfarne, men, de piger/kvinder jeg har besøgt tidligere, blev gjort til skamme idag.

Der er 100% chance for snarlig gentagelse - det er sten sikkert, kan slet ikke forestille mig andet :) På en skala fra 1 til 10, vil Trine score en 12'er i min bog.

Jeg vil gerne sige endnu engang tak til Trine for den varme modtagelse og dertil også tak til TVR for anbefalingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Billederne passer. Altså, man skal selvf. tage forbehold for at de er taget da hun var lidt yngre, men, jeg havde ingen klager. Billederne giver en rigtig god beskrivelse, men hun er endnu mere dejlig i virkeligheden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan er hendes bryster at gramse på; de ser ret hård pumpede ud på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

De er ikke hårde. Jeg har prøvet piger hvor det stortset var ligesom at røre ved en sten. Det er nogle dejlige bryster, gode at tage fat på og lege med, med tungen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja overskriften siger næsten det hele, men jeg har et par yderligere tilføjelser.

Det hele startede egentlig for ca 1år siden. Jeg havde prøvet at book'e en tid med hende, men måtte 2 gange i 2012 slå forgæves og endnu en gang efter nytår. Men så slog heldet endelig til, og THANK GOD!

Jeg kommer til det aftalte sted, går ind af døren og da den bliver åbnet, står der en smuk, lille kvinde/pige med en fantastisk udstråling og tager imod een. Kunne kalde det 'Love at first sight!'.

Bliver budt indenfor, og efter betalingen er sket, begynder al det sjove så.

Jeg må indrømme, især efter idag, jeg elsker virkelig bryster. Især når de sidder på en kvinde der udstråler en skønhed som ikke kun er udenpå, og en varme der gør at man er virkelig tilpas. Dertil elsker jeg virkelig store bryster. Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når jeg tænker tilbage.

Selve akten var fantastisk - jeg vil ikke beskrive hvad der skete, hvornår og hvordan, for det er lidt for billigt imo, men, der var ingen 'rush', hun var god til at give sig tid, god til at snakke og finde ud af hvornår og hvad var det rette.

Dét at hun kysser, er kun et kæmpe plus. Jeg er ikke den store erfarne indenfor glædespige-faget hvad angår besøg, men, det gør virkelig akten meget bedre. Og mere personlig. Endnu mere, er hun god til at holde øjenkontakten, og det tænder mig virkelig - det gør bare det hele endnu bedre, og meget mere intimt.

Vi overskred tiden lidt, med ca 15minutter, så, det viser allerede at hun er et 'class act'.

Som jeg nævnte tidligere, er jeg ikke den størst erfarne, men, de piger/kvinder jeg har besøgt tidligere, blev gjort til skamme idag.

Der er 100% chance for snarlig gentagelse - det er sten sikkert, kan slet ikke forestille mig andet :) På en skala fra 1 til 10, vil Trine score en 12'er i min bog.

Jeg vil gerne sige endnu engang tak til Trine for den varme modtagelse og dertil også tak til TVR for anbefalingen.

Hej Runaldo

Kan ikke finde bedre beskrivelse af noget ubeskriveligt - en ½ time med Tine T.

Det er bare det bare :) guf for mandfolk!

Kvote 1 fra mig :D

Emil den sexglade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hej Runaldo

Kan ikke finde bedre beskrivelse af noget ubeskriveligt - en ½ time med Tine T.

Det er bare det bare :) guf for mandfolk!

Kvote 1 fra mig :D

Emil den sexglade

Godt at høre du kunne bruge det til noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har man en gang besøgt Trine Tease er hun nærmest umulig at få ud af hovedet. I en periode arbejdede jeg i København og kom rent tilfældigt hos Pussy Galores, hvor Trine havde vagt. Hvilken positiv overraskelse, jeg skulle blot have et hurtigt knald, men da jeg så Trine blev det til en time, hvor jeg godt nok fik forløst diverse spændinger i kroppen.

Den kvinde har en fantastisk krop, et dejligt væsen og et godt humør, nogle dage senere vendte jeg tilbage, hvor jeg prøvede en trekant med hende og Kaya. Det var alle pengene værd og nogle gange kan jeg næsten drømme mig tilbage til 2007 bare for at få den oplevelse igen.

Jeg kan kun sige, få besøgt Trine Tease og få en oplevelse for livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...