Hop til indhold
5000-08

Episk massage København

Recommended Posts

Nogen der har erfaringer med massørerne fra episk.com i København?

Hårfarve og udseende som sådan betyder ikke det store for mig. Har godt hørt at fokus skal være på massagen og ikke på massøren, men har pøvet episk massage en gang tidligere, der var massøren buttet til grænsen af overvægtig. Det tog desværre en del af oplevelsen for mig. Er derfor interesseret i de forskellige massøres kropsbygning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
5000-08 skrev, for 18 minutter siden:

Nogen der har erfaringer med massørerne fra episk.com i København?

Hårfarve og udseende som sådan betyder ikke det store for mig. Har godt hørt at fokus skal være på massagen og ikke på massøren, men har pøvet episk massage en gang tidligere, der var massøren buttet til grænsen af overvægtig. Det tog desværre en del af oplevelsen for mig. Er derfor interesseret i de forskellige massøres kropsbygning?

jeg har prøvet 4 -5 forskellige af dem i kbh, syntes de alle var gode og de havde hver deres speciele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 35 minutter siden:

Har det lidt på samme måde, men her var det den anden vej - hun var ualmindelig dejlig køn og totalt sexet,  meget svært at koncentrere sig :P:D

Hvem af dem var det du besøgte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre skrev, den 18.11.2020 at 16:20:

jeg har prøvet 4 -5 forskellige af dem i kbh, syntes de alle var gode og de havde hver deres speciele.

Hej

tak for info 

har du fundet et sted hvor pigerne er beskrevet? - så man har noget at vælge efter når man skal starte med at vælge behandler

Del dette indlæg


Link til indlæg
HamDer37 skrev, den 22.1.2021 at 13:09:

Er det ikke muligt med anden end massage og håndtrold ? 

Nej de holder sig til deres koncept, hvilket er rart, hvis man har lyst til andet findes der mange muligheder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
5000-08 skrev, den 18.11.2020 at 15:59:

Nogen der har erfaringer med massørerne fra episk.com i København?

Hårfarve og udseende som sådan betyder ikke det store for mig. Har godt hørt at fokus skal være på massagen og ikke på massøren, men har pøvet episk massage en gang tidligere, der var massøren buttet til grænsen af overvægtig. Det tog desværre en del af oplevelsen for mig. Er derfor interesseret i de forskellige massøres kropsbygning?

 

 

Hei alle. Jeg har erfaring med flere besøg hos episk i KBH- Tania (moden blond  Milf med store bryster) og Freja (megahot ung slank blondine på 22). Begge giver fantastisk lingam massage med flere udløsninger 

 

jeg vil gjerne høre om andre som har besøkt og kan beskrive  Asta, Sarah , Eva Malou? 

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Hei alle. Jeg har erfaring med flere besøg hos episk i KBH- Tania (moden blond  Milf med store bryster) og Freja (megahot ung slank blondine på 22). Begge giver fantastisk lingam massage med flere udløsninger 

 

jeg vil gjerne høre om andre som har besøkt og kan beskrive  Asta, Sarah , Eva Malou? 

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kobracidd skrev, den 9.9.2021 at 08:30:

 

 

Hei alle. Jeg har erfaring med flere besøg hos episk i KBH- Tania (moden blond  Milf med store bryster) og Freja (megahot ung slank blondine på 22). Begge giver fantastisk lingam massage med flere udløsninger 

 

jeg vil gjerne høre om andre som har besøkt og kan beskrive  Asta, Sarah , Eva Malou? 

  •  

Det gad jeg også godt at høre om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kan nogen fortælle omtrent hvor i København stedet er?
Nærmeste bus, metro eller S-tog?
Redigeret af Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja merkelig om ingen her har erfaringer å dele. Jeg skal til Eva neste uge og har planer om å besøge både Asta og Sara. Men som sagt har alle dem jeg har møtt vært meget deilige og mitt inntrykk er at de er alle sammen hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kobracidd skrev, for 38 minutter siden:

Ja merkelig om ingen her har erfaringer å dele. Jeg skal til Eva neste uge og har planer om å besøge både Asta og Sara. Men som sagt har alle dem jeg har møtt vært meget deilige og mitt inntrykk er at de er alle sammen hot

Fedt :) Vil du dele din oplevelse herinde efterfølgende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kobracidd skrev, for 14 minutter siden:

Jeg vil gjerne at noen andre og bidrar med info før jeg deler mer her- sorry

Jeg skal nok bidrage, men jeg bor i Jylland så det er lidt langt at køre for noget man ikke er sikker på hvad er :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kobracidd skrev, for 30 minutter siden:

jeg har besøkt dem hver gang jeg er på business i kbh. Det er et absolutt must, så du trygt ta turen

Mit problem er bare at jeg bare IKKE kan med en stor/tyk kvinde :( Og Freja har ingen ledige tider, og er åbenbart sjældent på arbejde. Så jeg er meget nysgerrig på Asta og Sara, som begge arbejder for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Freja er meget blond, høi og slank-en av de mest sexy piger jeg har sett- ble meget overrasket da jeg møtte henne, hun kunne vært modell.  Tania er absolutt og lekker- overhodet ikke tykk, hun  har store bryster og blond Og et deilig ansikt, 

du kan helt trygt ta turen til en av dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deler mer her  om det kommer info om Sarah, Asta eller Malou etc 

Det er faktisk og spennende å ikke vite hvem de er, jeg har blitt totalt blown away begge ganger av hvor lekre de er, så er meget spent på Eva

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kobracidd skrev, for 7 timer siden:

jeg har besøkt dem hver gang jeg er på business i kbh. Det er et absolutt must, så du trygt ta turen

Hvor ligger det henne i Kbh? Præcis adresse er selvfølgelig et "no-go" men kan du eller nogen andre sige om det er tæt på S-toget eller metroen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...