Hop til indhold
Syden

Feldstrasse 18 - Gabriella

Recommended Posts

Var et smut i Flensborg for nogle dage siden og ville egentlig havde besøgt Luana, men hun var ikke at træffe da jeg kom......ca. 10:15

I stedet mødte jeg Gabriella som ser super dejlig ud (passer 100% med billeder)

Det er første gang at jeg er ved Feldstrasse 18 og er ikke specielt begejstret for udgang lige ved siden af grænseshop......her risikerer man nemt at blive genkendt af naboen :o

Gabriella er super dejlig at være sammen med og hendes krop er lækker. Brysterne er hjulpet lidt uden at være overdrevet.....lige noget for mig :P

Jeg ville lige se hende an og vi aftalte fransk og dansk for 50 eur, så det blev ikke det helt store sexshow men helt klart over gennemsnit. Hun er vild med sex :D

For mig er det første møde en en hot latiner, men helt sikker ikke det sidste......og næste gang skal vi have længere tid sammen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er desværre ikke længere at finde på nettet :?

Når hun kommer til Flensborg igen, så smider jeg lige et link her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ahh kunne hun fåes for 50 euro :?

Så er jeg jo gået glip af noget.... pokkers også!!!

Hun oplyste 80 euro til mig, dog med FN og kys.... Så valgte jeg Lina på junkerholweg i stedet for ( har brandt nallerne en gang på de latinaer, men et 50 euro nr, risikerer jeg gerne ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja....hun sagde 20 min for 50 euro.....sys alligevel aldrig, at jeg får fuldt udnyttet en halv time ;)

Hvornår var du ved Lina og hvordan var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lina er jeg ikke så vild med at anbefale. Kan vildt godt lide at besøge hende, men det er vist væsentlig mere pga kemi end hendes præstationer på lagenet :P

Et stykke tid siden, tror det var sidste gang gabriella var forbi Flensborg

er FN med i de 20 min?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...