Hop til indhold
bifyr71

Søger super slank pige med lille numse

Recommended Posts

Hej !

Jeg søger super slank pige til Gfe - 165-170cm 45-50kg (ikle thai) til GFE våde tungekys og begær.

i Kbh området og hører lige her da jeg i dag mest har lyst til at køre til en der vil.

tak brødre for tips !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej bifyr71

Du skal helt klart opleve Filippa Hun er ganske enkelt unik! :wub: Så lækker og slank. Med den strammest lille røv, og bare så sød og smuk!

Hun er en ægte GFE, men indeholder også så meget andet når man lære hende at kende! Og selv om jeg på en måde ville ønske at jeg havde hende HELT for mig selv... har jeg også leget med en meget fræk fantasi, om at “dele hende” med en anden mand.... (hvis Filippa altså har lyst!) Måske i en seance hvor jeg skal være underdanig for jer begge...? B)

Du kan jo evt skrive en pm til mig. Hvis du syntes at vi skal lege videre med fantasien. Hvem ved hvad der så kan ske? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rebecca er noget nær den mest petite jeg har været sammen med. Sindssygt lækker krop i øvrigt. 

Hun er ryger, hvis det betyder noget i forhold til de efterspurgte kys. Jeg er ikke sikker på at hun er den bedste til GFE, men hun var sød og nærværende.

Rebecca

 

Stedet i Roskilde er rimelig diskret.

 

Møsvrå

Redigeret af Møsvrå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...