Hop til indhold
Guest Hardrock_west

Advarsel Kristina, Aalborg

Recommended Posts

Guest Hardrock_west

https://annoncelight.dk/showad/305021

Jeg lavede ikke en anmeldelse af hende for et par måneder siden, da hun lovede mig at hun aldrig kom tilbage til Danmark.

Men kan se hun er tilbage. 

Hun lover en masse før agten men efter agten får man at vide det var der ikke tid og du kunne bare købe ekstra. Købte 30 minutter men var nede på gaden efter 20 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg ved godt der er gode Photoshop programmer, MEN den person som er på de første 3 billeder er sku ikke den samme som er på de sidste 3. Det nægter jeg at tro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 18.11.2020 at 01:48:

Jeg ved godt der er gode Photoshop programmer, MEN den person som er på de første 3 billeder er sku ikke den samme som er på de sidste 3. Det nægter jeg at tro.

Der er så kun et fotoredigeringsprogram med det navn... prøv med lidt faktuel viden. 

Any way tror jeg det er samme pige. 

Professionel fotostudie op imod mod kamerabilleder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århusman skrev, for 3 timer siden:

Any way tror jeg det er samme pige. 

Professionel fotostudie op imod mod kamerabilleder. 

 

Deler din opfattelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Deler din opfattelse.

Enig, det er da klart den samme pige, og point til pigen for at dele sine amatørbilleder også. 
Personligt synes jeg iøvrigt, at hun er mere attraktiv på dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finder det lidt spøjs, at du ville have lavet en anmeldelse for 2 måneder siden, men til dato har du stadig ikke anmeldt en eneste pige, og den som muligvis skulle have været din første anmeldelse er en advarsel. En advarsel om en kvinde som leverer god service.

Finder det yderst besynderligt at en glædespige lover ALDRIG at komme retur efter du angiveligvis har fået en dårlig oplevelse.

Hvordan udspiller sådanne en samtale?

Kunden: "sikke en dårlig oplevelse, lov mig du aldrig kommer til Danmark igen"
Pigen: "det lover jeg, undskyld jeg er en dårlig glædespige"

come ooooon

Danmark er slaraffenland for prostituerede. Her indhentes 3-4-5 gange den normal takst end i hjemlandet og pigerne elsker danskerne. kunderne er venlige, høflige, renlige gentlemen efter sigende. Vi respekter tiden og pigens arbejde. Altid vil der være afstikkere men over all en god oplevelse kontra flere steder i Europa. I Danmark er prostitution tilladt hvor i Sverige og Norge er købesex et stort problem for kunden. Derfor finder jeg denne advarsel enorm intetsigende. Måske du havde været en af de afstikkere fra det gode danske klientel der ville have det hele til det halve :D :D  who knows

Jeg har ført besøgt Kristina og din påstand har ingen steder hjemme. 

I aftalen jeg indgik, blev pris og service aftalt på forhånd og efterfølgende udlevet. Kristina er kvinden på billeder, og som andre medlemmer herinde har lagt mærke til, er det enorm flot at have måde model og amatør billeder for at vise sig fra flere vinkler. Kristina er meget kønnere i virkeligheden. Hendes krop er guddommelig. Utrolig velplejet med ungpigebryster og alt sidder fast. Vigtigst af alt måtte jeg støde i bund :D  og hun tager glædeligt imod. Jeg købte 30 min fuld pakke og det var alle pengene værd. Når vi ikke havde sex, lå hun på mit bryst og kælede mig som en ægte girlfriend.. jeg får helt lyst til at besøge hende igen, men jeg er ikke i den del af landet grundet arbejde. 

Tag ikke mine ord for gode vare ;) oplev hende selv

 

M

Karmann skrev, for 2 timer siden:

Men kan hun deepthroate som hun lover osv?

Jeg tilkøbte ikke deep men hun sutter med passion hvor hun kigger en i øjnene i mens, det var før jeg fik en 69'er med numseslik til hende. sikke en stjerne, kunne ikke lade være :D 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...