Hop til indhold

Recommended Posts

Ja det har jeg, middelmådig massage, (meget blød oliemassage) og et renderi af civilister ind og ud af butikken.

Blev afbrudt 3 gange, da den ligger lige ud til trafikeret gade/busterminal.

Hun er lige flyttet dertil fra Hillerød, det er hende på billederne, hun er som de fleste andre sød

og venlig, men lidt oppe i årene.

-OD

Du har postet under anmeldelser :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, at jeg har postet det forkert... Hvad koster det, og er det kun massage? :roll:

Ja det har jeg, middelmådig massage, (meget blød oliemassage) og et renderi af civilister ind og ud af butikken.

Blev afbrudt 3 gange, da den ligger lige ud til trafikeret gade/busterminal.

Hun er lige flyttet dertil fra Hillerød, det er hende på billederne, hun er som de fleste andre sød

og venlig, men lidt oppe i årene.

-OD

Du har postet under anmeldelser :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det koster 300 Kr. og jeg fik kun massage, havde ikke lyst til mere og blev for en gangs skyld heller ikke spurgt, men det er vel muligt.

Hun har en veninde hun kan tilkalde, det er nok hende der sparsomt er beskrevet her.

viewtopic.php?f=44&t=4542

(Kan se det er dig der har skrevet det)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igår i Frederikssund. Og det var en super god massage. Det var ikke ejeren der gav mig den, men en hjælper hun havde fra København. Jeg blev ikke spurgt til ekstra, men hun var ikke bange for at røre kalorius, som stille og roligt rejste sig. Men altså ingen ekstra ydelser, bare dejligt alligevel. Prøv det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv hvis Pen er væk, hun har godt nok været syg de sidste gange jeg har ringet men der er blevet sagt hun ville komme næste dag

 

Og nu skriver I hun ikke er der mere, hun gav en rigtig god massage men har aldrig kunnet overtale hende til mere end HJ som hun også gjorde til ug.

 

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lov til at lege med hendes bryster mens hun legede med mig og så startede hun altid med at massere min p** inden den egentlige massage gik i gang. Under massagen når jeg lå på ryggen kørte hun jævnligt hånden ned forbi og sørgede for at jeg var klar til finalen.

 

Ærgerligt man ikke skal opleve det mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lov til at lege med hendes bryster mens hun legede med mig og så startede hun altid med at massere min p** inden den egentlige massage gik i gang. Under massagen når jeg lå på ryggen kørte hun jævnligt hånden ned forbi og sørgede for at jeg var klar til finalen.

 

Ærgerligt man ikke skal opleve det mere.

 

Godt Nytår Livsnyder

 

Det kan jeg godt nikke genkendende til - og det er jeg da oprigtig ked af at høre, da hun var årsagen til, at min GPS guidede mig til Frederikssund... hmm Øv øv. :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...