DaJe8000 102 Skrevet 17. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/308149 Er der nogen der har besøgt hende, og ved om billederne er retvisende? Jeg kan godt se at pikken er photoshoppet, men ser hun ellers så feminin ud i virkeligheden, eller er det også snyd? Der er nogle anmeldelser på shemalewiki, men de er meget korte, og mere end et halvt år gamle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rene70 32 Skrevet 17. November, 2020 DaJe8000 skrev, for 35 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/308149 Er der nogen der har besøgt hende, og ved om billederne er retvisende? Jeg kan godt se at pikken er photoshoppet, men ser hun ellers så feminin ud i virkeligheden, eller er det også snyd? Der er nogle anmeldelser på shemalewiki, men de er meget korte, og mere end et halvt år gamle. Stort set alle anmeldelser på shemalewiki er falske og er der så til gengæld ingen herinde der skriver noget herinde , så har du dit svar. Har det været godt ,har der været skrevet gode bedømmelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 102 Skrevet 17. November, 2020 Tænkte nok at de var falske på shemalewiki, men havde håbet at hun måske havde haft et andet navn tidligere, som hun var blevet anmeldt under. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 17. November, 2020 rene70 skrev, for 3 timer siden: Stort set alle anmeldelser på shemalewiki er falske og er der så til gengæld ingen herinde der skriver noget herinde , så har du dit svar. Har det været godt ,har der været skrevet gode bedømmelser Nu er alle anmeldelser på ShemaleWiki falske. Har selv skrevet om flere af mine besøg derinde. Med hensyn til Hellen så kan hun besøges sammen med Belladenise og det plejer at være godt. Har selv været der. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 102 Skrevet 17. November, 2020 Frækkert666 skrev, for 14 minutter siden: Nu er alle anmeldelser på ShemaleWiki falske. Har selv skrevet om flere af mine besøg derinde. Med hensyn til Hellen så kan hun besøges sammen med Belladenise og det plejer at være godt. Har selv været der. Har du besøgt Hellen? Hvor feminin ser hun ud, relativt til billederne i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1431 Skrevet 17. November, 2020 Hun er ægte og var fantastisk GFE med mig, både aktiv og passiv. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 18. November, 2020 DaJe8000 skrev, for 9 timer siden: Har du besøgt Hellen? Hvor feminin ser hun ud, relativt til billederne i annoncen? Har ikke besøgt hende endnu. Men Belladenise plejer kun at have veninder med af høj kvalitet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 18. November, 2020 Hej Er der nogen som ved hva priserne er på Hellen og Belladenise og måske hva en fræk trekant koster.... Kan se de er i Århus i denne uge...Og de ser pisse frække ud.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 18. November, 2020 Jeg har anmeldt Hellen her: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 19. November, 2020 rene70 skrev, den 17/11/2020 at 17:38: Stort set alle anmeldelser på shemalewiki er falske og er der så til gengæld ingen herinde der skriver noget herinde , så har du dit svar. Har det været godt ,har der været skrevet gode bedømmelser jeg har skrevet flere anmeldelser på wiki og det har andre mindst ligeså troværdige medlemmer gjort også - enig i at der sikkert "markedsføres" en del - der er flere meget kritiske anmeldelser hvis du kigger efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rene70 32 Skrevet 22. November, 2020 kenderen skrev, den 19.11.2020 at 15:59: jeg har skrevet flere anmeldelser på wiki og det har andre mindst ligeså troværdige medlemmer gjort også - enig i at der sikkert "markedsføres" en del - der er flere meget kritiske anmeldelser hvis du kigger efter Er enig med at der bliver skrevet oprigtige anmeldelser derinde - de er heldigvis nemme at kende. Tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 30. December, 2020 Frækkert666 skrev, den 17.11.2020 at 21:10: Nu er alle anmeldelser på ShemaleWiki falske. Har selv skrevet om flere af mine besøg derinde. Med hensyn til Hellen så kan hun besøges sammen med Belladenise og det plejer at være godt. Har selv været der. Mener selfølgelig at alle anmeldelser på Shemalewiki “ ikke er Falske “ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg