Hop til indhold
DaJe8000

Hellen XXL Aarhus

Recommended Posts

DaJe8000 skrev, for 35 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/308149

Er der nogen der har besøgt hende, og ved om billederne er retvisende? Jeg kan godt se at pikken er photoshoppet, men ser hun ellers så feminin ud i virkeligheden, eller er det også snyd?

Der er nogle anmeldelser på shemalewiki, men de er meget korte, og mere end et halvt år gamle.

Stort set alle anmeldelser på shemalewiki er falske og er der så til gengæld ingen herinde der skriver noget herinde , så har du dit svar. Har det været godt ,har der været skrevet gode bedømmelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
rene70 skrev, for 3 timer siden:

Stort set alle anmeldelser på shemalewiki er falske og er der så til gengæld ingen herinde der skriver noget herinde , så har du dit svar. Har det været godt ,har der været skrevet gode bedømmelser 

Nu er alle anmeldelser på ShemaleWiki falske. Har selv skrevet om flere af mine besøg derinde. Med hensyn til Hellen så kan hun besøges sammen med Belladenise og det plejer at være godt. Har selv været der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 14 minutter siden:

Nu er alle anmeldelser på ShemaleWiki falske. Har selv skrevet om flere af mine besøg derinde. Med hensyn til Hellen så kan hun besøges sammen med Belladenise og det plejer at være godt. Har selv været der.

Har du besøgt Hellen? Hvor feminin ser hun ud, relativt til billederne i annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 9 timer siden:

Har du besøgt Hellen? Hvor feminin ser hun ud, relativt til billederne i annoncen?

Har ikke besøgt hende endnu. Men Belladenise plejer kun at have veninder med af høj kvalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Er der nogen som ved hva priserne er på Hellen og Belladenise og måske hva en fræk trekant koster.... Kan se de er i Århus i denne uge...Og de ser pisse frække ud..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
rene70 skrev, den 17/11/2020 at 17:38:

jeg har skrevet flere anmeldelser på wiki og det har andre mindst ligeså troværdige medlemmer gjort også - enig i at der sikkert "markedsføres" en del - der er flere meget kritiske anmeldelser hvis du kigger efter

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, den 19.11.2020 at 15:59:

jeg har skrevet flere anmeldelser på wiki og det har andre mindst ligeså troværdige medlemmer gjort også - enig i at der sikkert "markedsføres" en del - der er flere meget kritiske anmeldelser hvis du kigger efter

Er enig med at der bliver skrevet oprigtige anmeldelser derinde - de er heldigvis nemme at kende. Tak for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frækkert666 skrev, den 17.11.2020 at 21:10:

Mener selfølgelig at alle anmeldelser på Shemalewiki “ ikke er Falske “

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...