Hop til indhold
Altdetdermanskalnaa

En af de bedste omgange sex jeg har prøvet: BBW Lina

Recommended Posts

Hej alle,

Så er jeg lige kommet hjem fra en date med BBW Lina, og jeg kan kun sige WAUW! 11/10 stjerner.

Hvis man som  mig er til en vild, fræk og kinky BBW kan hun ikke anbefales nok.
Vi havde en time sammen og jeg kan godt sige Lina ved hvad hun laver.
Hun var højlydt, nød det og vi prøvede en masse kinky ting, endda noget nyt jeg aldrig havde prøvet før.
Hendes deepthroat var fantastiske og mine ben ryster stadig af nydelse her en time senere.

Lina virker helt klart som en pige der nyder hendes arbejde og kan lide det hårdt. Det var så fedt at prøve.
Efter jeg ikke kunne mere lå vi bare og snakkede om branchen og hun er vildt let at snakke med og er rigtig sød både da jeg skrev med hende inden mødet og da vi mødtes ved Haderuppigerne.

Jeg kan se folk i anmeldelser her plejer at skrive noget om stedet, om det er rent osv.
Det kan jeg dog ikke rigtig sige så meget om. 100% af mit fokus lå på Lina og jeg kunne godt nok ikke forestille mig at være sammen med hende og have tid og fokus til at kigge rundt og lede efter spindelvæv.

Til Lina: Tak for en virkelig god omgang sex! Vi ses helt sikkert igen! :D <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 minut siden:

Det er altid dejligt, når et helt nyt medlem får en så fantastisk debut. ;-)

Nu var jeg tilfældigvis i huset da trådstarteren besøgte Lina. 

Og det lød absolut som om de nød det som beskrevet i dette opslag. 

Kunne det ikke snart lade sig gøre at man lige slapper af med at dømme nye medlemmer så snart de åbner munden? :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger jo bare at jeg glæder mig på den unge mands vegne. :-)

Ligesom de 2 "ansatte", på det med aktivt-link benævnte etablissement, gør, mindre end 15 minuter efter anmeldelsen - og stort set samtidigt..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi sidder jo i huset sammen. Og da hun ser der er en anmeldelse af hende. Nævner hun det Self for mig og så kigger jeg også? 

Det er sgu da helt normalt. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 28 minutter siden:

Jeg siger jo bare at jeg glæder mig på den unge mands vegne. :-)

Ligesom de 2 "ansatte", på det med aktivt-link benævnte etablissement, gør, mindre end 15 minuter efter anmeldelsen - og stort set samtidigt..... 

Det er taget til efterretning gammel Rotte, jeg lover ikke at være så hurtig på aftrækkeren og ikke gå ind og sige tak for de fine ord trådstater har om mig. Og selvfølgelig skal Tanja og jeg nok også koordinere det bedre og ikke begge kigge eroguide samtidig :D;)

Så tak for lige at komme ud af det mørke rotte hul og lige komme med dine visdomsord.  :) 

Rigtig god dag til dig. :)

Redigeret af Lina_bbw

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til Lina med et link til anmeldelsen og har hun siddet med Tanja har hun nok delt det :P@Tanja Lina sagde godt der var en der slappede af i huset. Jeg håber ikke vi vækkede dig? :rolleyes:

 

 

 

 

Redigeret af Altdetdermanskalnaa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altdetdermanskalnaa skrev, for 59 minutter siden:

Jeg skrev til Lina med et link til anmeldelsen og har hun siddet med Tanja har hun nok delt det :P@Tanja Lina sagde godt der var en der slappede af i huset. Jeg håber ikke vi vækkede dig? :rolleyes:

 

 

 

 

Det var mere end perfekt at vågne til jeres lyde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...